| | |

کنفرانس مطبوعاتی یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان و مانوئل نویر

مانوئل نویر :

در مورد پیوستن هانسی فلیک به فدراسیون فوتبال :

«همه می دانند که من رابطه بسیار خوبی با او دارم و ما قبلا در تیم ملی دوران موفقی داشته ایم. این تصمیم خوبی از سوی افراد مسئول است

با این وجود تورنمنت مهمی در پیش داریم و روی آن متمرکزیم. ما خیلی به یوگی لوو مدیون هستیم و می خواهیم خداحافظی خوبی با او داشته باشیم. اگر عملکردم خوب باشد خوشحال خواهم شد که این پیراهن را در آینده بپوشم. احساس خوبی دارم و با بچه ها اوقات خوشی دارم.»

Image

در مورد نزدیک شدن به صدمین بازی ملی خود:

«به طور خاص به عنوان یک دروازه بان، دستیابی به چنین رکوردی آسان نیست. این باعث افتخار من است. شما به عنوان یک بازیکن روی نیمکت، این فرصت را دارید که یک دقیقه وارد زمین بشوید، ولی برای یک دروازه بان به سختی پیش می آید.»

Image

در مورد بازگشت مولر و هوملس :

«خوشحالم که همراهان قدیمی ام دوباره در تیم هستند. آنها همیشه رهبر بوده اند و می توانند بلافاصله این نقش را بر عهده بگیرند. در اینجا، نیاز نیست خیلی درباره مکانیسمها به آنها توضیح بدهیم. آنها می توانند به طور مستقیم به ما کمک کنند.»

 

درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا :

«ما امشب آن را با هم تماشا خواهیم کرد. برخی به دلیل حضور بازیکنان آلمانی #چلسی را و برخی دیگر به دلیل حضور ایلکای منچسترسیتی را تشویق می کنند.»

Image

در مورد ادامه حضورش در تیم ملی تحت هدایت هانسی فلیک :

«کار من در تیم ملی به اینکه مربی چه کسی باشد بستگی ندارد بلکه به این که من آمادگی جسمی داشته باشم، اوقات خوشی داشته باشم و مورد نیاز باشم، بستگی دارد.»

Image

یوآخیم لوو :

«لئون گورتسکا هنوز در خانه به صورت انفرادی تمرین می کند و اگر همه چیز خوب پیش برود روز سه شنبه می رسد. سپس او قبل از شروع تمرینات تیمی به تمرینات انفرادی نیاز دارد.

ما منتظر چراغ سبز برای تونی کروس (بدلیل ابتلا به کووید-19) هستیم. تا زمانی که تست کووید او مثبت باشد نمی تواند به ما بپیوندد. علائم خفیفی داشت، اما این علائم مربوط به هفته گذشته بود. امیدوارم همه به موقع تمرینات خود را شروع کنند و بتوانند برابر #فرانسه بازی کنند. آنها بازیکنان اصلی هستند.»

 

در مورد مولر و هوملس :

«اینطور بنظر می رسد گویی آنها همیشه در تیم بوده اند. آنها برای مدت طولانی به شکل گیری این تیم ملی کمک کردند. آنها عملکرد خوبی دارند. هر دو بازیکنانی هستند که در باشگاه های خود ریتم بازی را در تیم تعیین می کنند. ما از آنها همین انتظار را داریم. همه از دیدار مجدد با آنها لذت بردند و خوشحال شدند.

اگر آنها را برگردانید، به این دلیل است که آنها نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. من به آنها اعتماد دارم که این کار را انجام می دهند. من این کار را از روی اعتقاد انجام دادم زیرا معتقدم آنها عضوی از تیم هستند. اما هیچ مربی نمی تواند به آنها تضمین دهد در کل تورنمنت در ترکیب اولیه هستند؛ این تضمین غیر صادقانه است.»

Image

درباره پست مولر :

«توماس مولر مدت زیادی است که در سمت راست بازی نکرده است، بلکه بیشتر متمایل به وسط بازی می کند. از آنجا او می تواند حتی بالاتر و تا نوک برود. او بیشتر در وسط و در فضاهای نیمه خالی بازی خواهد کرد.»

 

درباره پست دفاع وسط:

«همه بازیکنان باید در سطح خوبی باشند، سپس ما تصمیم خواهیم گرفت. تونی رودیگر همیشه برای ما بازی کرده است؛ او یک دفاع وسط در بالاترین سطح است. او در فرم فعلی فوق العاده مهم است.»

Image

در مورد زوله :

«من او را به عنوان یک دفاع راست نمی بینم. بازیکنانی هستند که می توانند این پست را بهتر پر کنند. او از ماه مارس دوران سختی را پشت سر گذاشت؛ مصدوم شد. او تمرینات اضافی را انجام داد و برای ما نیز همین کار را خواهد کرد ما برای او برنامه ای تدارک دیده ایم. خواهیم دید که ظرف 10 روز چه عملکردی دارد.»

Image

درباره آینده خودش:

«من این تابستان به باشگاهی نخواهم رفت. من هیچ تماسی از طرف کسی نداشته ام. بنابراین نظرم را تغییر نمی دهم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید