| | |

کنفرانس مطبوعاتی یورگن کلوپ قبل از بازی لیورپول مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱/۲۲

به گزارش فوتبال۷۲۴ در آستانه دیدار تیمهای لیورپول و بنفیکا در مرحله ۱/۴نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱/۲۲ یورگن کلوپ می‌خواهد بنفیکا قدرت آنفیلد را احساس کند

لیورپول به دنبال حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در چهارشنبه شب است.

قرمزها از دیدار رفت هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی در لیسبون 3-1 پیش افتادند، اما سرمربی از قبول رفتن به مرحله بعدی امتناع می ورزد زیرا طرفین برای بازی دوباره آماده می شوند.

در واقع، کلوپ در کنفرانس  قبل از بازی خود توضیح داد که چگونه یک گل برای تیم پرتغالی چهره مسابقه را تغییر می دهد و بنابراین، مشتاق است اطمینان حاصل کند که بازیکنانش زندگی را برای میهمانان مرسی ساید سخت می کنند.

کلوپ در مورد اینکه چه چیزی بزرگترین تهدید را برای لیورپول امیدهای صعود به نیمه نهایی است🔻

ما باید در اوج بازی باشیم. ما در بنفیکا خوب بودیم، من بازی را دوست داشتم. در بسیاری از بخش‌ها من آن را بسیار دوست داشتم، حتی وقتی آنالیز را انجام دادم، صادقانه بگویم، بهتر از زنده به نظر می‌رسید. هدف اصلی ما این است که تیمی باشیم که هیچ کس نمی‌خواهد با آن بازی کند – و بنفیکا نمی‌خواهد در برابر آن بازی کند. ما میخواهیم واقعاً تهاجمی از نظر فوتبالی در برابر توپ باشیم و واقعاً از نتیجه دفاع می کنیم. بدیهی است که آنها سعی کردند در لحظاتی داروین را به فضای خالی در مقابل کوناته بفرستند.آنها موقعیت های تک به تک ایجاد کردند و برای توپ دوم و این جور چیزها حرکت کردند. اما آنها فوتبال بازی می کنند و اگر شما در مقابل [یولیان] وایگل دفاع نکنید، مشکل دارید، زیرا او مهره ها را در وسط زمین به هم متصل می کند. بنابراین، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. [آنها] با رافا [سیلوا] سرعت دارند و چیزهای زیادی وجود دارد که قبلاً می دانستیم، اما بعد آن را در زمین می بینید و واقعاً چشمگیر است حالا شما بیشتر در مورد حریف می دانید، پس باید دوباره تاکتیک را بررسی کنید و دوباره به زمین بروید.

کلوپ در مورد اینکه آیا گل دیرهنگام لوئیز دیاز در بازی رفت تاثیری بر روی بازی داشته است یا خیر گفت🔻

بله این برای آنها بهتر است. شما فقط می توانید آن را اینگونه توصیف کنید که اگر ما بازی کنیم و در نیمه اول 3-1 نتیجه باشد، به همان اندازه 2-0 مشکل است. بله، این پایه خوبی است، [اما] اگر آنها یک گل بزنند کاز سخت است و ما آن را در برابر اینتر احساس کردیم ،یک گل تغییر دهنده جریان بازی است. زمانی که کنترل بازی را در دست داشتیم تا زمانی که بنفیکا به گل رسید، آن را در آنجا احساس می کردیم و ناگهان کمی متفاوت به نظر می رسید. ما در کل باید مطمئن شویم فردا شب آنها واقعاً احساس می کنند اینجا جایی است که تیمی نمیخواهد بازی کند. شما می خواهید به دنبال هر چیزی، احساسات یا چیزی شبیه به آن بروید، اما نمی خواهید دز آنفیلد بازی کنید – این چیزی است که ما باید باشیم. واقعاً در حال حاضر، واقعاً از خوب هستیم، آنها می خواهند ما را از رقابت بیرون کنند، بنابراین ما باید برای این نوع چیزها آماده باشیم. من واقعا امیدوارم که ما آماده باشیم.

کلوپ در مورد انجام تعویض ها در حدود 60 دقیقه در مسابقات و اینکه آیا آنها از قبل برنامه ریزی شده اند یا خیر.🔻

نه. این یک زمان منطقی است. این را در‌نیمه بازی هم می‌توانید انجام دهید، اما واقعاً نیازی به آن نیست. در این مسابقات ما باید این تغییرات را انجام دهیم فقط به این دلیل که از یک دوره بسیار شدید و فشرده بازی آمده ایم و باید 100 درصد مطمئن باشیم که می توانیم سطح عملکرد خود را در 90 دقیقه یا 95، هر چه باشد، حفظ کنیم. ما در آوریل هستیم، بنابراین بازیکنان در حال حاضر 50 بازی در کارنامه خود دارند. ما در ماه آوریل هستیم، بنابراین باید این تغییرات را زودتر انجام دهیم. 60 دقیقه زوده یا نه؟ نمی دانم اما نیم ساعت مانده به پایان. می توانید در نیمه دوم واقعاً تأثیرگذار باشید. اما از قبل برنامه ریزی نشده است که بگوییم 60 دقیقه، حالا برو. اگر در دقیقه 58 هستید، بهتر است منتظر دهه شصت باشید، نمی دانم. حتی به ساعت هم درست نگاه نمی کنم.

کلوپ درباره دیاز گفت 🔻

نمی دانستم او چقدر از تمرین کردن لذت می برد، نمی دانستم. من مطمئن نیستم که تا به حال چنین کسی را دیده باشم. قبلا هم گفتم، او نمی تواند در طول تمرین دست از لبخند بزند. او فقط نمی تواند متوقف شود. این دیوانه کننده است. من این را نمی دانستم. بقیه، چقدر زود سازگار می شد، نه، ما هم این را نمی دانستیم. همه آنها خوشحال هستند، همه بازیکنانی که ما در چند سال اخیر به خدمت گرفتیم، وقتی به اینجا آمدند، همه خوشحال بودند. راستش اینجا بدترین جای دنیا نیست. لوئیس اکنون نزدیک به دو ماه است که اینجاست ی؟ من دقیقا نمی دانم.او از تمرین کردن لذت می برد، این واقعاً عالی است.

کلوپ در مورد اینکه او فکر می کند رویکرد بنفیکا برای بازی چه خواهد بود 🔻

نمی‌دانم، اما چیزی که می‌دانم این است که چه کاری انجام می‌دهم: آن را با قدرت و سرعت کامل انجام می‌دهم. می رفتم و حریف را تحت فشار قرار می دادم، سعی می کردم زودتر گل بزنم، اگر نه، کمی دیرتر گل بزنم. این کاری است که شما انجام می دهید و این همان چیزی است که ما انتظار داریم. بنفیکا قبل از بازی به ما احترام می گذاشت، ماهم قبل از بازی به آنها احترام می گذاشتیم. اما در طول بازی من تقریباً مطمئن هستم که بنفیکا احساس کرد، “خوب، اینجا و آنجا، خیلی خوب بود، ما به هم نزدیک بودیم.” اما اکنون، خبر بد برای بنفیکا خود آنفیلد است. آنفیلد است و آنها فقط مقابل ما بازی نمی‌کنند، آنها مقابل کل تماشاگران بازی می‌کنند. به روشی خاص جالب است اما امیدواریم بتوانیم از آن استفاده کنیم. چند بار گفتم، ما می‌خواهیم همان تیمی باشیم که هیچ‌کس نمی‌خواهد مقابلش بازی کند، این همان چیزی است که می‌خواهیم باشیم. و امیدوارم فردا شب بتوانیم آنگونه باشیم.

کلوپ در مورد اینکه آیا این بهترین تیم لیورپول است که او در دوران حضورش در آنفیلد داشته است یا خیر🔻

 

بله از آنجایی که من اینجا هستم، همیشه تیم های بزرگی داشتیم، صادقانه بگویم، من همه آنها را دوست داشتم. اما اکنون ما یک تیم بزرگتر، با کیفیت بالا و همه چیز آماده داریم، که اولین بار است که از زمانی که من اینجا هستم، چنین تجربه ای دارن. از زمانی که من اینجا هستم، تعداد زیادی بازیکن اینجا هستند، بنابراین این بدان معناست که ما خیلی بیشتر در مورد یکدیگر می دانیم. بله، این قوی ترین تیم است.

کلوپ در مورد داروین نونیز، مهاجم بنفیکا🔻

پسری فوق العاده خوش قیافه و همچنین بازیکنی شایسته! واقعا خوبه واقعا خوبه باید بگم البته قبلاً او را می شناختم، اما او در این نبردهای سخت با کوناته تقریباً جلوی بازی کرد. از نظر بدنی قوی و سریع است و در پایان گلزنی آرام بود. خوبه واقعا خوبه بدیهی است که چگونه می گویید در این مواقع، اگر او سالم بماند، آینده بزرگی در پیش دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید