| | |

کنفرانس مطبوعاتی یولیان ناگلزمان قبل از بازی قبل از بازی خارج از خانه مقابل ماینتز

پایان اولین هفته انگلیسی (بازی های فشرده) در سال 2021! ردبول ها بعد از ظهر شنبه (شروع مسابقه: 6 بعد از ظهر) به مصاف تیم یکی مانده به آخرماینتس 05 می روند.

قبل از این مصاف، سرمربی لایپزیش یولیان ناگلزمان در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی درباره مسابقه پیش رو صحبت کرد:

«من واقعا از شرایط بدنی تیم اضیم. در بازی های اخیر، هرگز این احساس را نداشته ام که آنها خسته اند.

ما عملکرد واقعی خوب و سرعت و ریتم بالایی داشته و داریم.»

او ادامه داد: «ارزیابی تیم ماینتز بسیار دشوار است. بو اسونسون چهارمین مربی این فصل آنها است. بنابراین ، آنها چندین سبک مختلف بازی کرده اند و تأثیرات مختلفی روی بازی آنها داشته اند. این موضوع پیش بینی سبک آنها را دشوار می کند.

در نتیجه ، آنها اغلب در نظم های اساسی مختلف بازی می کردند و تأثیرات بیرونی متفاوتی داشتند. این کار ارزیابی دقیق حریف را دشوار می کند. اما من ایده ای برای این بازی در ذهن دارم که امیدوارم جواب دهد. البته فرض بر اینست که مربی ماینتس به فکر رویکرد و روش جدیدی برای بازی فردا نیست.

عامل دیگر در بازی فردا دویدن در ورزشگاه ماینتس است. البته هر دو تیم باید با این مساله کنار بیایند. با این حال ، شما می توانستید در بازی با ولفسبورگ ببینید که زمین با سبک بازی ما جور نیست. اما ما همه چیز را به تعادل خواهیم اورد و می خواهیم بازی را ببریم!»

سرمربی  لایپزیش درباره نیم فصل طاقت فرسا گفت:

«ما در سطح بسیار بسیار خوبی بازی می کنیم. من به بازیکنانم فتخار می کنم که واقعا در هر بازی پرسرعت هستند. آنها خوب بازی می کنند! من از شرایط بدنی تیم ما بسیار راضی هستم. در بازی های قبلی احساس نمی کردم که خسته به نظر می رسیم. ما مسافت زیادی را در زمین می دویم، که همیشه با سرعت لازم در بازی همراه است. با اطمینان امتیاز کسب می کنیم. به طور کلی، تیمها در لیگ با وجود فشار و سنگینی در سطح بسیار خوبی بازی می کنند. این شرایط ویژه ای برای همه تیم ها است، چه در سطح ملی باشد و چه باشگاهی.»

یولیان ناگلزمان درباره دایوت اوپامنکو گفت:

«بازی دایوت بسیار عالی است و طبیعی است که سایر تیمها بخواهند با او در تعامل و ارتباط باشند. فکر نمی کنم این خیلی اهمیت باشد. فقط شایعات است. ما از شرایط قراردادی او اطلاع داریم و به او علامت می دهیم که دوست داریم او را در تیم خود داشته باشیم و او قسمت مهمی از بازی ما است. این را می توانید در زمان بازی او در این فصل ببینید.

او همچنین به دلیل ناکامی های ابراهیما کوناته و لوکاس کلوسترمان بسیار بازی کرد. این بالایی است که من در مورد آن صحبت کردم و شکستن آن برای شما بسیار دشوار است. اگر بازیکنان در پستهای حساس به خود آسیب برسانند، دیگر بازیکنان مجبور به جبران هستند. وقتی موضوع کنترل فشار بازیها پیش می آید، نمی توانید آزادانه تصمیم بگیرید. در برابر یونیون برلین، او اپذیزفت که تمرکزی بر بازیسازی نداشته است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید