| |

کنفرانس مطبوعاتی یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

« جمال موسیالا بازی یکشنبه را به دلیل کشیدگی در ماهیچه آدوکتور (جمع کننده) از دست خواهد داد. موضوع حساسی نیست، اما باید مراقب باشیم.

باید ببینیم فردا اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. من می خواهم او را با خود ببرم، اما اینکار باید منطقی باشد. اگر فینال لیگ قهرمانان اروپا بود، او مطمئنا می توانست بازی کند زیرا بعد از آن هیچ بازی وجود ندارد، اما ما باید مراقب باشیم.

ماتیس دلیخت رباط دستش پاره شده است. او جراحت اسکافوئید دارد. او امروز تست MRI انجام داد و اگر به موقع آتل بگیرد و بدون درد باشد، با خوشحالی یکشنبه او را بازی خواهم داد.

سرژ علاوه بر مشکلاتی در ماهیچه آدکتور، مچ دستش آسیب دیده. ضربه ای به ماهیچه فیبولای اوپا به وارد شده، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که او می تواند بازی کند یا خیر. 2 تا 3 تغییر در ترکیب برنامه ریزی شده است.

Image

در مورد خریدهای جدید:

«حتی سادیو که خوب بازی می کند و در سطح جهانی است، می گوید که باید به همه رویه های جدید عادت کند و قبلا در یک لیگ برتر بازی کرده است. رایان یا مزروعی به زمان نیاز دارند. این کاملا طبیعی است و به آنها زمان لازم را خواهم داد.

اولین وظیفه من این است که به آنها زمان بدهم تا آمادگی 100%  داشته باشند. اگر آنها هنوز آماده نیستند، من وظیفه دارم آنها را به آمادگی برسانم و سپس از آنها استفاده خواهم کرد.»

در مورد هرناندز :

«من او را خیلی دوست دارم. او یک هیولای تکل زدن در زمین است و همچنین در بازی افتتاحیه پاس های بسیار خوبی داد. او این کار را در کنار اوپا بسیار خوب انجام داد. او در زندگی خصوصی اش هم انسان بسیار خوبی است. اینطور نیست که انسان پرخاشجویی باشد.»

 

در مورد شایعات پیوستن رونالدو به دورتموند :

«به من ربطی ندارد که او به دورتموند برود [یا نه]. او بازیکن خوبی است و در دوران حرفه ای خود گل های زیادی به ثمر رسانده است و احتمالا چند گل دیگر نیز خواهد زد. اما اینکه او به دورتموند برود یا نه، ربطی به خوشبختی من در زندگی ندارد.»

Image

در مورد بازی یکشنبه:

« بوخوم در هر دو بازی بسیار شجاعانه مقابل ما بازی کرد. با ریمان آنها یک دروازه بان دارند که توپ های بلند زیادی پرتاب می کند. در دو بازی اول او دوباره با حداکثر توان در کل لیگ بازی کرد. اشتوگر خرید خوبی است و تا اینجا خیلی خوب بازی کرده است.

این بدان معناست که ما باید هم برای توپ های بلند و هم برای توپ های کوتاه آماده باشیم. من مشتاقانه منتظر بازی هستم و امیدوارم نتیجه متفاوتی نسبت به فصل گذشته داشته باشیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید