| | |

کنفرانس مطبوعانی اینزاگی قبل از بازی فردا لاتزیو مقابل بایرن‌مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ سرمربی لاتزیو در آستانه بازی خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ گفت:

“ما باید از این مسابقه به طور کامل لذت ببریم”.

این یک مأموریت غیرممکن ، روی کاغذ. فکر کردن در مورد کامبک 4-1 در خانه بایرن دشوار است ، انجام این کار در برابر قهرمانان قهرمان ، از جمله لیگ قهرمانان ، واقعاً غیرممکن به نظر می رسد. اما لاتزیو سعی خواهد کرد تاریخ سازی کند .

نه تنها برای عبور از دور ، بلکه برای یک پیروزی جدید در اروپا ، بایرن بار دیگر در بوندس لیگا اول است ، به لطف لواندوفسکی که گلزن برتر در تمام لیگها است.او مصمم به برنده شدن کفش طلایی است . و او موفق شد در آخرین بازی بر رقیب دور قبل ایموبیله غلبه کرده و همچنین در لیگ قهرمانان امار خود را بهبود بخشید.

مربی لاتزیو ، سیمونه اینزاگی در آستانه بازی اینگونه صحبت کرد:

“ما می دانیم که چقدر تلاش کردیم تا در رقابتی مانند فردا بازی کنیم. ما به آنجا خواهیم رفت تا بازی را به بهترین شکل انجام دهیم ، ما هرگز قبل از دیدار با بایرن شکست نخورده بودیم. ما می خواهیم یک مسابقه عالی داشته باشیم.”

 

او درباره احتمال کامبک می‌گوید:

“ما باید در مقابل قهرمان جهان عملکرد مهمی داشته باشیم .آنها در سالهای اخیر توانسته بازیهای بسیار مهمی را انجام دهد. ما به قدرت ، عزم و اراده نیاز خواهیم داشت. آنها بسیار قدرتمند هستند و شایسته کسب همه این عناوین در سالهای اخیر هستند. ما باید لیگ قهرمانان را بهتر بازی کنیم. ، به طور مداوم در آن حضور داشته باشیم “.

بایرن مونیخ – لاتزیو دوباره نقطه شروع لاتزیو ، اینزاگی و بازیکنانش خواهد بود🔻

“ما باید از شبی مثل فردا شب نهایت لذت را ببریم. امیدوارم که این اتفاق دوباره بیفتد ، همه ما جاه طلب هستیم. مسیر ما در لیگ قهرمانان بسیار خوب بوده است ، هدف ما بازگشت به دور دوم بود. با نتیجه در بازی رفت ما صلاحیت این را به خطر انداختیم اما می خواهیم آن را به بهترین شکل انجام دهیم. “

.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید