| |

کنفرانس معارفه دایوت اوپامکانو

«من از حضور در اینجا خوشحالم و لحظات بسیار خوبی را در کنار تیم داشته ام. حضور در بایرن مونیخ یک قدم بزرگ برای من است. این یک باشگاه بزرگ است. من می خواهم برای این باشگاه بجنگم و همه کاری برای این باشگاه انجام بدهم.

در پست من به عنوان یک مدافع میانی، شما باید با هم تیمی های خود بسیار صحبت کنید. البته، اگر بازیکنی باشد که کار اشتباهی انجام داده است، من باید به او بگویم و گوشزد کنم. می دانم که هنوز جوان هستم. اما اگر بتوانم به یک هم تیمی کمک کنم، پس اینکار را می کنم.»

Image

در مورد ناگلسمن :

«مدتی است که من یولیان را می شناسم. او مربی بسیار خوبی است. او به بازیکنان جوان و باتجربه کمک می کند. او عاشق آنالیز ویدئویی است. او در حال حاضر مربی بزرگی است و خوشحالم که دوباره با او کار می کنم.»

 

در مورد رالف رانگنیک :

«البته من هنوز هم با او در تماسم. از نظر من او مربی مهمی است. من خیلی با او صحبت می کنم. او کمک زیادی به من کرد. او مربی است که من خیلی مدیونش هستم. من بابت هر کاری که برای من کرد، سپاسگزارم.»

Image

در مورد رقابت برای حضور در ترکیب:

«در اینجا رقابت زیادی مانند همه باشگاه های بزرگ وجود دارد. هرچه رقابت شدیدتر باشد، ترکیب تیم بهتر خواهد بود. من هرکاری انجام می دهم تا بطور منظم فیکس باشم.»

 

در مورد تمرینات انجام شده در تیم تا کنون:

«شدت تمرینات بالاست. من این را دوست دارم. من نمی دانم در چه سیستمی بازی خواهیم کرد. مربی تصمیم می گیرد. اما سیستم هر چه باشد، من می جنگم و سعی می کنم با ذهنیت بالایی به زمین بیایم.»

Image

درباره تیم ملی:

«در حال حاضر من اصلا به تیم ملی فکر نمی کنم. من تازه وارد بایرن مونیخ شده ام. سعی می کنم پیش-فصل خوبی داشته باشم. بعد خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. البته هدف من حضور در تیم ملی نمایندگی کشورم است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید