مارکو رز اینتر
| | |

کنفرانس مکس اربل و مارکو رز قبل از دیدار بوروسیا مونشن‌گلادباخ و اینتراخت‌فرانکفورت

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ دوتیم مونشن‌گلادباخ و اینتراخت فرانکفورت در رقابتهای بوندسلیگا هفته ۲۹ به مصاف یکدیگر میروند

مدیر ورزشی و سرمربی بوروسیامونشن‌گلادباخ قبل از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

 

مارکو رز درباره بازیکنان 🔻

لارس استیندل قادر به بازی در روز شنبه مقابل فرانکفورت نخواهد بود و احتمالاً بازی میانه هفته را نیز با کشیدگی عضلانی از دست خواهد داد. جدا از آن ، اسکار وند این هفته تمرینات خود را با مشکلات جزئی آغاز کرد اما امروز کاملاً درگیر تمرینات شده است. سومر (محرومیت کارت قرمز) ، کارامر (محرومیت کارت زرد) ، ویلالبا و موسل (هر دو در تمرین ریکاوری) نیز در دسترس نخواهند بود.

 

درباره بازی 🔻

تاکتیک اینتراخت فرانکفورت فیزیکی است و بر اساس تمایل به دویدن در مسافت های طولانی ساخته شده است. ما در مقابل آنها وقت زیادی برای کسب توپ نخواهیم داشت ، بنابراین باید تصمیمات سریع و خوبی بگیریم. همچنین ممکن است مجبور شویم مسیر ساده را به جلو طی کنیم تا از حمله به خط دفاعی از قدرت تهاجمی آنها جلوگیری کنیم. فرانکفورت شجاعانه دفاع می کند و وقتی توپ را پس می گیرد می خواهد به سرعت حمله کند. آنها در حمله جوویچ و آندره سیلوا دو مهاجم قدرتمند را دارند که دو بازیکن قوی امین یونس و دایچی کمادا پشت سر خود دارند. این چیز است که فرانکفورت را بسیار قدرتمند می کند – نحوه اتصال و حمله سریع نقطه قوت آنها است. فیلیپ کوستیچ سرعت فوق العاده ای دارد و سانترهای زیادی می کند. آنها یک تیم قدرتمند با تاکتیک های بسیار با کیفیت و موثر ، چه در حمل توپ و چه بدون توپ هستند. به این ترتیب آنها در این فصل بسیار موفق بوده اند و می خواهند لیگ را به این ترتیب در رتبه چهارم یا سوم به پایان برسانند. بنابراین این بازی برای ما بسیار دشواری خواهد بود ، اما ما آن را به عهده گرفته و می خواهیم برنده شویم.

نقش مارکوس تورام🔻

پیشرفت مداوم بخشی از فوتبال است ، اما گاهی اوقات این پیشرفت ها می تواند به ویژه در بازیکنان جوان راکد بماند. حتی بازیکنان باتجربه گاهی پیشرفتشان خیلی خوب پیش نمی رود. مارکوس در اینجا در بوروسیا شروع بسیار خوبی داشت و یک فصل فوق العاده داشت. در پایان فصل او مصدوم شد و نیاز به عمل داشت. بعد از آن ، مدتی طول کشید تا او را به بهترین حالت برگردانیم. فکر می کنم این نیز برای مارکوس مرحله‌ای برای یادگیری بود. در حال حاضر به نظر می رسد او در شرایط عالی قرار دارد و از فوتبال خود واقعاً لذت می برد. مدتی طول کشید و او در طول این دوره که همه چیز روان پیش نمی رفت از خودش راضی نبود. حال امیدواریم که او بتواند روند خوب خود را تا زمانی که ممکن است ادامه دهد و بتواند انرژی مثبت را به بازیکنان دیگر منتقل کند و به گلزنی و خلق موقعیت گل ادامه دهد.

مدیر ورزشی مکس اربل در ادامه گفت 🔻

بازی بعدی برابر فرانکفورت🔻

این بازی در حال حاضر اولویت اصلی ما است. دو تیم با جاه طلبی های بزرگ رو در روی هم قرار می گیرند. فرانکفورت می خواهد جایگاه خود را در لیگ قهرمانان فصل آینده رزرو کند و ما می خواهیم برای ورود به اروپا امتیازات خود را ادامه دهیم.

جذب آدی هوتر به عنوان سرمربی آینده🔻

پس از اینکه مارکو در پایان فصل رفتن خود را به بوروسیا دورتموند اعلام کرد ، من به دنبال مربی جدیدی گشتم و از جمله با نماینده آدی هوتر تماس گرفتم. من بلافاصله علاقه خود را ابراز کردم. آدی هوتر در کل انتخاب اول ما بود ، اما ما به وضوح می دانستیم که او در فرانکفورت تحت قرارداد است و یک فصل خارق العاده با آنها دارد. سپس در هنگام تعطیلات بین المللی با هم دیدار کردیم و بحث های زیادی انجام شد. مشخص شد که احترام و علاقه متقابل زیادی وجود دارد. من خلاصه ای از مزایای کار در بوروسیا به آدی دادم و از او در مورد تاریخچه خود گفتم. سپس جزئیات نهایی آخر هفته گذشته روشن شد. مهمترین چیز این بود که آدی با باشگاهش صحبت کند. سپس همه طرف های درگیر توافق کردند که ما قرارداد را روز دوشنبه اعلام خواهیم کرد. ما قبل از بازی با فرانکفورت اعلام کردیم و این شفافیت ما را نشان می‌دهد – ما نمی خواستیم شایعات پخش شوند. من بسیار خوشحالم که آدی تصمیم گرفته است از 1 ژوئیه 2021 برای ما کار کند. ما یک راه حل عالی در او پیدا کرده ایم.

 

بند فسخ قرارداد حتی برای سرمربیان 🔻

اساساً من همیشه خوشحالم که بازیکنان و مربیان در قرارداد خود بندهای آزاد ندارند (لبخند می زنند). هنوز هم ، من فکر می کنم که مربیان خوب اگر بخواهند گزینه های آینده خود را بررسی کنند این کاملاً قانونی است. حتی وقتی مربیان در قرارداد خود بندهای فسخ دارند ، در نهایت این مذاکرات با باشگاه است که عامل تعیین کننده ای است. من می فهمم که چرا این یک مسئله است ، اما ما هرگز از چنین شرایطی شکایت نکرده ایم. من فکر می کنم شما باید در مورد قضاوت و متهم کردن مربیان برای اینکه می خواهند باشگاه خود را ترک کنند و قدم بعدی را بردارید مراقب باشید. برای من بندهای آزاد نمادی از شفافیت هستند ، زیرا در این صورت شما دقیقاً می دانید که در کجا ایستاده اید. من فکر می کنم داشتن این بندها در قرارداد مربیان قانونی است. آدی هوتر بند فسخ نداشت ، با این حال او یک قرارداد سه ساله عادی دارد.

 

تأثیر مربی در ترکیب تیم🔻

 

در بوروسیا ، سرمربی حرف بزرگی در برنامه ریزی تیم دارد – او باید بخشی از فرایند تصمیم گیری در مورد بازیکنان باشد. با این وجود ، مسئولیت اصلی مربی کار با تیمی است که در اختیار دارد. بنابراین تیم در انتخاب مربی جدید عامل بزرگی برای من است.

در مورد بازیکن سابق بروسیا مارتین هینتگر🔻

ما در آن زمان مارتین را به صورت قرضی خریداری کردیم و از کیفیت او اطمینان داشتیم. همه چیز آنقدر خوب نبود و وقت زیادی برای بازی پیدا نکرد. ما مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای انتقال دائمی بودیم و ما نمی خواستیم این کار را انجام دهیم. مارتین این را می دانست ، بنابراین ما هنوز رابطه خوبی با او داریم و از این بابت خوشحالم. او با آگسبورگ و فرانکفورت پیشرفت چشمگیری داشته است – او اکنون یک رهبر واقعی در اینتراخت است و احتمالاً یکی از بهترین مدافعان میانی بوندس لیگا است. از نظر ذهنی او فوق العاده قوی است. او نه تنها یک نیروی دفاعی واقعی برای بازی خواهد بود ، بلکه تهدیدی هجومی از روی ضربات ایستگاهی است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید