| | |

کنفرانس هانسی فلیک سرمربی مانشافت پیش از بازی امروز

«تیم در تمرینات چشمگیر عمل کرد. صلابت در تمرینات وجود داشت و همه آماده هستند. ما مشتاقانه منتظر بازی سنتی مقابل انگلیس هستیم. تغییراتی در ترکیب وجود خواهد داشت، اما تصمیم نهایی گرفته نشده است. ما هنوز کمی وقت داریم.»

 

درباره سانه :

«لروی ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. او می‌تواند تفاوت‌آفرین باشد. او باید تمایل داشته باشد که فعال باشد و صلابت و شور و هیجان را به زمین بیاورد. چیزهایی که ما در مورد آنها صحبت کردیم، اینها بود. او بازیکن مهمی برای ما است – ما از او حمایت می کنیم و به او اعتماد کامل داریم.»

 

در مورد بازی با انگلیس :

«تیم دارای کیفیت و استحکام فوق العاده ای است. این کار واقعا بزرگی برای ما است. لیگ ملت ها نشان داده است که گرفتن سه امتیاز آسان نیست. به همین دلیل مهم است که با برنامه خود پیش برویم و فردا [امروز] به بهترین نتیجه برسیم.»

Image

در مورد گوندوگان:

«او می تواند توپ را نگه دارد و عنصر آرامش را به بازی بیاورد. من او را به عنوان یک بازیکن و حتی بیشتر به عنوان یک انسان دوست دارم. من بازی [او] مقابل استون ویلا را در خانه تماشا کردم و برای او خوشحال بودم. اینکه او دو گل زد و قهرمان لیگ شد عالی است.»

 

درباره بازگشت فردایش [امروزش] به آلیانز آرنا :

«مدت زیادی است که از حضور کامل تماشاگر در آلیانز آرنا لذت نمی برم، بنابراین امیدوارم فردا تیم به خوبی مورد حمایت قرار گیرد. امیدوارم خوب بازی کنیم و از حمایت مردم برخوردار باشیم.»

Image

در مورد اینکه چه کسی فردا از بین ورنر و هاورتز در پست شماره 9 فیکس بازی می‌کند:

«من افکارم را برای خودم نگه می‌دارم، اما هر دو می‌توانند در این پست بازی کنند. قدر تیمو به خاطر کارهایی که برای تیم انجام می‌دهد به اندازه کافی دانسته نمی شود. او در مقابل دفاع تیم [مقابل] فضا ایجاد می‌کند. هر دو در خط خمله برای ما گزینه هستند.»

 

درباره حضور [بازیکنان زیاد] تیم بایرن در تیم ملی:

«از نظر من، در اینجا عملکرد در تیم ملی و در تمرینات تعیین کننده است. بایرن فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. عنوان لیگ صادقانه ترین عنوانی است که می توانید کسب کنید. سپاس فراوان از یولیان ناگلزمن. بازیکنان باید اینجا بازی کنند و عملکرد داشته باشند.»

 

در مورد مارکو رویس:

«چند جلسه تمرینی در اینجا برای او خوب است. بعد از تقریبا یک هفته دوری از میادین، مهم است که او را به آرامی برگردانیم. او تا بازی مقابل مجارستان گزینه ای نخواهد بود. مارکو رویس و توماس مولر می توانند با هم بازی کنند.»

 

در مورد رقابت بین انگلیس و آلمان:

«این یک بازی سنتی است. این بازیها همیشه خاص هستند. من خاطرات خوبی از بازی در آفریقای جنوبی 2010 دارم. بقیه چیزها در گذشته قرار دارد. ما به جلو و آینده نگاه می کنیم و سعی می کنیم فردا نتیجه بهتری بگیریم.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید