| |

کنفرانس وارتی هافبک پاری‌سن‌ژرمن قبل از بازی برگشت با منچسترسیتی مرحله۱/۲لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله ۱/۲نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب به مصاف هم خواهند رفت

بازی رفت با نتیجه ۲_۱به سود سیتی به پایان رسید

وراتی درباره تقابل با تیم قدرتمند منچسترسیتی 🔻

“ما می خواهیم به درگاه خدا دعا کنیم (می خندد). ما با این شرایط بیگانه نیستیم، ما در این بازی سختی خواهیم کشید، این طبیعی است، ما در برابر بهترین تیم جهان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم. ما باید رنج ببریم، این ورزش است، یک زمان برای رنج، یک زمان هم برای لذت بردن وجود دارد. ”
“ما باید متمرکز و خونسرد باقی بمانیم، هیچ معجزه ای برای انجام دادن نداریم، سیتی یک برتری کوچک نسبت به ما دارد. ما باید سبک بازی خود را حفظ کنیم.”
ما انتظار یک مسابقه “خوب” را داریم، ما خوشحالیم که می توانیم در این مرحله بازی کنیم، باید آرامش خود را حفظ کنیم، و باید بازی خود را انجام دهیم که به ما امکان حضور در این مرحله را داده است. مدیریت احساسات، انجام حداکثر توان در هر دقیقه بازی، همه جزئیات ضروری خواهد بود. چیزهای کوچک می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. ”
“از نظر ذهنی کمی متفاوت داریم، شما باید فاصله 2 گل را جبران کنید، که کمی شرایط بازی را تغییر می دهد. این بازی دشوار است اما ما چیزی برای از دست دادن نداریم، شما باید در زمین خوشحال باشید، به فکر بازی فوتبال باشید، همه آرزو دارند که جای ما باشند. ”
ما نشان دادیم که در خارج از خانه با شخصیت زیادی بازی می کنیم، برای صعود به فینال باید بازی خوبی انجام دهیم”.‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید