| | |

کنفرانس کواچیچ قبل از دیدار چلسی و پورتو در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم‌چلسی‌و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۱ در مرحله ۱/۴دور رفت به مصاف هم می‌روند

این دیدار به دلیل کوید۱۹ و شرایط قرنطینه در کشور اسپانیا و‌ سویا برگذار می‌شود

کواچیچ قبل از دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

ماتئو کواچیچ درباره شکست مقابل وست‌هم 🔻

شکست روز شنبه یک “نتیجه بد” بود اما در فوتبال اتفاق می افتد و حالا آنها آن را کنار گذاشته‌ایم و به دنبال بازگشت پیروزی در فردا هستیم. این حادثه مسئله مهمی نبوده است ، اتفاق می افتد و همه آن از ذهن پاک می شود.ما یک “گروه قوی” هستیم و آن را قبول می کنیم و حرکت می کنیم و اکنون تمرکز ما روی پورتو است. روز شنبه یک بازی “دشوار و عجیب” بود اشتباهات کامبک را دشوار می کند به خصوص در لیگ برتر .

کواچیچ در مواجهه با پورتو🔻

”تساوی سختی است. پورتو تیم خوبی است ، آن را در برابر یوونتوس دیدیم. آنها حریف بزرگی را ناک اوت کردند و با هم و روحیه عالی نشان دادند. ”
پورتو پس از غلبه بر یوونتوس نشان داده است که آنها تیم خوبی هستند – می دانیم که این بازی مانند تیم دیگر برای چلسی یک بازی سخت خواهد بود اما ما برای آن آماده هستیم. پورتو یک حریف سخت و سرسخت است اما چلسی تیم خوبی است و خوب آماده شده‌ایم . صحبت ها در زمین انجام می شود ، نه با بودجه تیم ها

کواچیچ درباره توخل🔻

من یک وجه خوب از توماس توخل دیده ام. او در مواقع ضروری صحبت می کند ، به خصوص پس از شکست ، و ما این بازی را برا برای “بیداری بزرگ” پیش از بازی فردا تحلیل کردیم.

 

کواچیچ درباره نتیجه 🔻

چلسی برای تساوی بازی نمیکند و متعجبم که پپه اعلام کرد آنها از تساوی خوشحال می‌شوند.

 

کواچیچ درباره لیگ قهرمانان🔻

در این مرحله از لیگ قهرمانان هیچ رقیب آسانی وجود ندارد.

کواچیچ درباره چلسی 🔻

از اینکه برای چلسی می جنگم افتخار می کنم و بازی در فینال با این باشگاه خوشحال کننده خواهد بود.
چلسی ‘می تواند بسیار بالاتر برود’ و هر مرحله به ما اعتماد به نفس بیشتری می بخشد. مخلوط جوانان و باتجربه‌ها به این تیم تعادل خوبی اضافه می‌کند. چلسی به یادگیری و پیشرفت ادامه خواهد داد و اطمینان دارم که ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

 

 

کوواچیچ در مورد محرومیت🔻

“این هیچ تأثیری روی من نخواهد داشت. فردا اولین بازی است و این همان چیزی است که من روی آن تمرکز کرده ام. ما به بازی بعدی نگاه نمی کنیم. من مثل همیشه با اعتماد به نفس وارد می شوم و خواهیم دید چه اتفاقی در بازی می افتد. من بازیکنی نیستم که در رختکن درگیر‌شوم ، اما همیشه در گروه ها تنش وجود دارد ، داشتن چنین چیزی در یک خانواده “طبیعی است”. مهمترین چیز فراموش کردن آنهاست.

کواچیچ درباره پپه 🔻

پپه پس از حضور در رئال مادرید ، در داخل و خارج از زمین ، پسر شگفت انگیزی است. نیازی نیست که به مهاجمان چلسی در مورد په په هشدار دهم زیرا آنها برای بازی در برابر مدافعان سر سخت آماده هستند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید