| | | |

کنفرانس گراهام پاتر قبل از بازی برگشت چلسی و بوروسیادورتموند لیگ قهرمانان

فوتبال۷۲۴ – دو تیم چلسی و بوروسیادورتموند امشب در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ مرحله ۱/۸ نهایی دور برگشت به مصاف هم خواهد رفت
این درحالی است که بازی رفت را تیم آلمانی با نتیجه ۱_۰ به پیروزی رسید

قبل از بازی گراهام پاتر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و وضعیت تیمش را شرح داد

 

🔹گراهام پاتر در مورد بوروسیا دورتموند:

“این یک بازی بزرگ، بازی هیجان انگیز است. شب ویژه در استمفورد بریج، ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم. افکار ما مثبت هستند، و تمام تلاش خود را برای بردن بازی انجام میدهیم . آنها یک حریف برتر هستند. آنها در فرم فوق‌العاده هستند و بازی‌های خود را دائما برنده می‌شوند.”

🔹گراهام پاتر در بازی لیدز یونایتد روحیه تیم :

“پیروزی همیشه خوب است، مطمئناً. وقتی ما این کار را می کنیم، همه خوشحال تر می شوند. اما می دانیم که چالش بزرگی در پیش داریم. به همان اندازه که راضی هستیم، می خواهیم آن را با یک برد دیگر دنبال کنیم.

🔹گراهام پاتر:

“بخاطر موقعیتی که ما در آن قرار داریم، باید همیشه از فشار استقبال کنید. این بدان معناست که شما در شرایط فوق العاده ای هستید،مخصوصا برای رقابت برای بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان. ما مشتاقانه منتظر بازی هستیم، ما می خواهیم پیش برویم.”

🔹گراهام پاتر در مورد ترکیب

“در مورد بازی تصمیم خواهیم گرفت. کریستین در تیم است، او خوب تمرین می کند و ظاهر خوبی دارد.در مورد انگولو برای او خیلی زود است، اما او وضعیت خوبی دارد.”
من فقط به این فکر می کنم که چقدر برای تیم و باشگاه مهم است که به یک هشتم نهایی صعود کنند.این بازی در برابر یک حریف برتر است. این یک چالش بزرگ است، اما در عین حال فرصتی خوب برای ما و ما همه چیز را برای پیروزی میدهیم

🔹گراهام پاتر در مورد انگولو کانته:

“این یک بازی پیچیده است و او مدت زیادی مصدومیت را پشت سر گذاشته است. اینگونه نیست که شما او را به سرعت باز می گردانید تا در لیگ قهرمانان و لیگ برتر را بازی کند. او نمی تواند مستقیماً تا 90 بازی کند.

🔹گراهام پاتر در مورد ژائو فلیکس:

“ما واقعا از او راضی و خوشحالیم. کیفیت او واضح است،کیفیت او اتفاقات خوبی را برای تیم رقم میزند. این واقعیت که او می تواند در چند پست مختلف بازی کندخوب است.”

🔹گراهام پاتر در جو استمفورد بریج:

“هواداران همیشه حق دارند نظرات خود را به اشتراک بگذارند. آنها هم مثل بقیه ما در رنج بوده اند. استقبال و حمایت ما در آخر هفته فوق العاده بود. آنها اهمیت این بازی را می دانند.در چلسی، بهتر است که برنده شوید. هر قدر که بتوانید پیروزی مقابل لیدز را جشن بگیرید، باید به سرعت به بازی بعدی فکر کنیم.ما باید خوب بازی کنیم، باید مثبت باشیم. این یک موقعیت خاص است. ما بازی هایی داشته ایم که می توانستیم بیش از یک گل بزنیم. ما امشب به این عملکرد نیاز داریم. به همین سادگی است. اما این آسان نخواهد بود.”

🔹گراهام پاتر درباره بازیکنان

“پسرها همیشه در حال تمرین [پنالتی‌ها] هستند. ما برای احتمالات آماده شده‌ایم. می‌خواهیم قبل از آن این کار را انجام دهیم. کای پنالتی‌ زننده تعیین شده بوده است.”
حال و هوا در کل مثبت است. شاد نیستیم، شوخی کردن و لبخند زدن در هنگام باخت شدنی نیست. اما حمایت و روحیه بالایی وجود دارد، وقتی در یک بازی برنده می شوید، لبخند شما برمی گردد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید