| | |

کنفرانس یورگن کلوپ قبل از دیدار لیورپول و رئال مادرید لیگ قهرمانان۲۰۲۰/۲۱

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم لیورپول و رئال‌مادرید در دیدار برگشت مرحله۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند
قبل از این بازی یورگن کلوپ در‌مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد🔻

 

درباره باخت بازی رفت 🔻

“وقتی 3-1 بازی تمام شد ، به نظر می رسد که کاملاً از مسابقات خارج شده اید ، این نتیجه نشان می دهد آنها از ما بهتر بودند ، اما این مسابقه فقط نیمه اول بود.””ما تلاش خواهیم کرد و برنده خواهیم شد. “نیمه اول فقط به پایان رسیده است ، هنوز نیمه دوم [بازی برگشت] وجود دارد.”ما باید فردا جو خود را ایجاد کنیم.”

 

درباره بازی 🔻

“ما فردا با چندین مشکل روبرو خواهیم شد و کمبود هوادار یک مشکل اضافی است. نتیجه به خودی خود و کیفیت حریف [مادرید] نیز یک مشکل است و همچنین عدم هوادار نیز یک مشکل است ، و ما باید با این مشکلات روبرو شویم. “

 

درباره ترنت ارنولد🔻

 

این همان چیزی است که من از بازیکنانم انتظار دارم ،دوباره بجنگند ، ما یک فصل عالی را پشت سر نگذاشتیم و از آن آگاه هستیم ، اما پرونده ترنت بسیار خاص است و او واکنش فوق العاده ای نشان داد ، او در تاریکی نبود ،ولی او به تیم ملی کشورش دعوت نشد.

کامبک ؟🔻

 

“آیا می توانیم برگردیم؟ در فوتبال همه چیز ممکن است ، و ما این را می دانیم.”
“ما در مورد نتایج صحبت می کنیم ، اما برای من عملکرد مهمتر است. ما باید با سبک خود بازی کنیم و مهم است که با توجه به توانایی های مادرید در بالاترین سطح دفاع کنیم.”ما باید روحیه خود را تغییر دهیم و دوباره ایمان آوریم.”
“اگر با ذهن خود ببینیم که فرصتی برای پیروزی وجود دارد ، فرصتی وجود خواهد داشت ، اما بسیار دشوار خواهد بود.”این در مورد پیروزی است و اگر این کافی باشد ، خواهیم دید.”

درباره مصاحبه 🔻

“کنفرانس های مطبوعاتی تأثیر منفی نمی گذارد ، من برای این مسابقه آماده هستم و باید فردا خود را نشان دهیم ولی نه در کنفرانس مطبوعاتی.”

 

درباره گل مادرید 🔻

“اولین گل مادرید از روی یک نبوغ بود ، اما دو گل دیگر در برابر آنها دفاع خوبی نکردیم. بازی بدون پرس برای ما منطقی نیست ، ما باید تغییر کنیم.”
“کاری که ما باید انجام دهیم کاملاً واضح است ، یعنی در سطح بالای خود قرار بگیریم و بهترین نسخه از خودمان باشیم”.

❓ «وینیسیوس🔻

 

او یک استعداد عالی است و همه این را می دانند. ما باید از رسیدن توپ به او جلوگیری کنیم ، این یک وظیفه اصلی است. من تحت تأثیر او قرار گرفته ام ، اما از آنچه او ارائه می دهد تعجب نمی کنم ، زیرا او یک بازیکن عالی است “

درباره کروس 🔻

او یکی از بهترین استعدادهای آلمان برای مدت طولانی است. او برای بایرن قرارداد امضا کرد ، بازی درخشان انجام داد و علاوه بر این او پیر نیست ، با رفتن به مادرید و تبدیل شدن به یکی از بازیکنان موفق در جهان جسورانه عمل کرد. ، او هنوز هم چیزهای زیادی دارد.

 

از صحبت با شما لذت بردم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید