| | | | | | | | | |

بررسی تیم منتخب هواسکورد در هفته گذشته

دیدار لیورپول واترفورد در روز شنبه در حالی به پایان رسید که اسماعیله سار بهترین عملکرد خود در لیگ برتر را برای واترفورد رقم زد. با این حال ، امتیاز او تحت الشعاع امباپه و ایلیچ قرار گرفت. هر کدام از این دو بازیکن امتیاز 10 را بدست اوردند و در تیم متخب هفته هواسکورد قرار گرفتند

دروازه بان: جرونیمو رولی (مونت پلیه) امتیاز 8.90

جروونیمو رولی در دیداری که با نتیجه 3 بر صفر به نفع مونتپلیه تمام شد نقش مهمی داشت. دروازه بان آرژانتینی، پس از عملکرد خود در پیروزی خانگی، چهارمین پیروزی پیاپی خود را بدست آورد. در ابین دیدار وی 7 نجات دروازه داشت و در نمایشی خیره کننده تیمش کلین‌شیت کرد. رولی نخستین بار است که در این لیست قرار می‌گیرد

دفاع راست: دانی کارواخال (رئال مادرید) امتیاز 8.40

تنها نماینده لالیگا در تیم هفته هواسکورد، دانی کارواخال است. رئال مادرید در ال‌کلاسیکو به پیروزی 2-0 در مقابل رقیب دیرینه بارسلونا رسید. مدافع راست اسپانیایی در این پیروزی آمار خوبی از خود بجا گذاشت و امتیاز ۸.۴ هواسکورد را بدست آورد، او مهره کلیدی در خلق موقعیت برای ماریانو بود تا ماریانو رئال مادرید را به صدر جدول برساند. چهار دوئل موثر برنده و یک خلق موقعیت باعث شد تا وی در تیم هفته قرار بگیرد.

مدافع : کاستاس مانولاس (ناپولی) – امتیاز 8.22

در بازیهای محدود ایتالیا در نتیجه شیوع کورنا ویروس، ناپولی از تمام فرصت استفاده کرد تا سومین پیروزی پیاپی لیگ خود را با کاستاس مانولاس در قلب دفاع کسب کند. بازیکن یونانی در پیروزی 2-1 پارتنوپه مقابل تورینو، دروازه حریف را باز کرد و سومین گل خود در این فصل را به ثمر رسید. مانولاس ۹۷درصد پاس صحیح داشت، چهار دوئل هوایی را نیز پیروز شد دو بار هم نجات دروازه داشت و باعث شد ناپولی هر سه امتیاز را از آن خود کرد.

مدافع: جیمز تارکوفسکی (برنلی) – امتیاز 8.10

برنلی با تساوی 0-0 در نیوکاسل، کارش را ادامه داد. پنجمین مرد هواسکورد جیمز تارکوفسکی بهترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن 27 ساله تمام ضربات هوایی که نیوکاسل با آن روبرو شد را به آسانی دفع کرد و در 10 دوئل هوایی پیروز شد.

دفاع چپ: فایتوت مائوآسا (رن) – امتیاز 8.34

دور رفت دفاع چپ رن، فایتوت مائوآسا در لیست است. این بازیکن 21 ساله با گل دوم خود برای گرفتن سهمیه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به رنس شانسی برای پیروزی بخشید. گل مائوآسا یکی از دو شوت او بود. او از نظر دفاعی نیز عالی بود و توانست امتیاز قابل تحسین 8.34 را از هواسکورد به دست آورد.

هافبک راست: اسماعیله سار (واتفورد) – امتیاز 9.27

در مورد هواداران لیورپول همه اتفاقات خوب به پایان می رسد بجز بازی با واترفورد. فصل شکست ناپذیر آرسنال ممکن بود شکسته شود، اما یک بازی بی نظیر در عصر شنبه با پیروزی 3-0 مقابل قرمزها بدست آمد. بله واترفورد تیم پر ادعای لیورپول را در‌ هم شکست. اسماعیله سار در پیروزی نقش مهمی داشت و دو گل نیز به ثمر رساند و پاس گل تروی دینی را مهیا کرد. دو گل سار از شش شوت و پاس او در نتیجه یک پاس کلیدی به دست آمد. دو دریبل موفق نیز داشت که باعث شد او در تیم منتخب با امتیاز خوب 9.27 از هواسکورد قرارگیرد.

هافبک مرکزی: میختاریان (رم) – امتیاز 9.49

میختاریان با مصدومیت لیگ را شروع کرد. این هافبک فقط در هشت بازی لیگ آغاز کننده بوده است. با این وجود، پیروزی 4-3 روز یکشنبه در کالیاری، دیدیم که میختاریان هنوز هم می‌تواند استعداد خود را به رخ بکشد. او امتیاز 9.49 از هواسکورد کسب کرده و یکی از بهترین بازیهای خود را در سری آ به نمایش گذاشت. میختاریان به گل دوم نیکولا کالینیچ در ساردینیا کمک کرد، که از یکی از سه پاس مهم او در ابن بازی بود. ا‌و گل چهارم و سرنوشت ساز بازی را به‌ثمر رساند که یکی از سه شوت او به سمت دروازه بود. ۵ دریبل موفقیت در ادامه نمایش او را کامل کرد.

هافبک مرکزی: ساوانر (مونت پلیه) – امتیاز 9.21

در پیروزی 3 بر صفر مونت پلیه بر استراسبورگ، تولی ساوانر از مونت پلیه نقش مهمی داشت. او در لیگ داخلی سومین گل خود را در پیروزی خانگی بثمر رساند. بریس ساوانر با ۵ شوت و همچنین با سه پاس کلیدی کمک شایانی به تیم خود کرد. ساوانر با قدرت دریبل بالا خود از هواسکورد نمره 9.21 کسب کرد.

هافبک چپ: کوتینیو (بایرن مونیخ) – امتیاز 9.27

بدون رابرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ مشکلی ندارد! این مهاجم لهستانی ممکن است حدود سه هفته دیگر مصدوم باشد، اما بایرن با پیروزی قاطع 6-0 در هافنهایم فشار خود را برای کسب عنوان قهرمانی بوندس لیگا را بیشتر کرد. امضای قرارداد بایرن با کوتینیو ممکن است کار دور از ذهنی باشد. اما او هفتمین و هشتمین گل لیگ خود در این فصل را به ثمر رساند. ۲ شوت از ۶ شوت کوتینیو به تور دروازه چسبید و دقت پاس 93.5٪ از 46 پاس را خلق كرد تا با امتیاز 9.27 از هواسکورد بهترین در این هفته در پست خود باشد.

مهاجم: کیلین‌امباپه (PSG) – امتیاز 10.0

دو بازیکن با امتیاز 10 در خط حمله تیم منتخب اروپایی هفته حضور دارند. اولین مورد، از پی اس جی کیلیان امباپه است که بهترین بازیکن هواسکورد در این هفته در بین 5 لیگ برتر اروپا است. این ستاره فرانسوی در برد 4-0 مقابل دیژون، در نیمه دوم برای مائورو ایکاردی یک پاس گل داد، که یکی از 5 پاس اصلی دریافت کرد. او فرصتی برای پاریسی ها ایجاد کرد تا برای صعود از مرحله یک هشتم نهائی لیگ قهرمانان اروپا با دورتموند بتوانند رقابت کنند.

مهاجم: ایلیشیچ (آتالانتا) – امتیاز 10.0

آتلانتا تانت پیروزی شیرین 7-2 را با الیچیچ به دست آورد، او در سه بازی لیگ این فصل، هفت گل به ثمر رسانده است و چهارمین امتیاز کامل خود را از 9 دیدار اخیرش کسب کرده است. ایلیچیچ هفت گل مستقیماً زده و از هر 5 شوت یک گل به ثمر رسانده و از چهار پاس کلیدی نیز دو پاس گل داده است. چهار دریبل موفق برای الیچیچ کافی بود تا در کنار ام باپه در لیست بهترینهای خط حمله هفته قرار داشته باشد، این بازیکن 32 ساله برای ۵ بار مرد بازی هواسکورد شد و این در 6 مسابقه اخیر بوده است. او، کریستیانو رونالدو را در صدر جدول به عنوان بهترین بازیکن در این مرحله پشت سر گذاشت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید