|

کومان اصرار دارد که رابطه خوبی با ستاره بارسلونا دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ اسطوره باشگاه لیونل مسی با اشاره به عدم تمایل وی برای درگیر شدن در یک نبرد قانونی ، تصمیم خود را برای خروج از تیم در این تابستان تغییر داد‌‌

به دنبال تصمیم اسطوره باشگاه برای تغییر مسیر و ماندن در تیم کاتالان ، رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا اصرار داشت که هیچ درگیری بین او و لیونل مسی وجود ندارد.

لیونل مسی
لیونل مسی بعد از باخت تیم به بایرن مونیخ تصمیم قطعی به خروج داشت

لیونل مسی بارسلونا را از تمایل خود برای ترک این باشگاه پس از فصل 2019-20 آگاه کرد ، یک کار ناامید کننده که باعث شد بارسا نتواند جامی را بدست آورد و با شکست تحقیرآمیز 8-2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به پایان برسد.

با این حال ، اوایل ماه جاری لیونل مسی ستاره 33 ساله روند خود را معکوس کرد و به سایت گل گفت که او در باشگاه می ماند و درگیر یک درگیری حقوقی نمی‌شود.‌‌

لیونل مسی اکنون با ورود به فصل آخر قراردادش پیش از فصل جدید به بارسلونا بازگشته است.

کومان که پس از شکست مقابل بایرن به جای ستین به زمین آمده بود ، گفته است که هر درگیری ای بوده بین بازیکن و باشگاه وجود داشته است و از زمان اعلام لیونل مسی  برای ماندن در نیوکمپ ، او و مسی بارها صحبت کرده اند. .‌‌

سرمربی سابق تیم ملی هلند به فاکس اسپورت گفت:

این درگیری به من مربوط نبوده است. این عمدتا درگیری بین لیونل مسی و باشگاه بود. از آن زمان با مسی صحبت کردم و مثل همیشه ادامه خواهیم داد.

بخشی از برخورد لیونل مسی با بارسلونا شامل جذب ضعیف باشگاه در فصول اخیر بود ، زیرا افسانه های باشگاهی مانند ژاوی و آندرس اینیستا جدا شده اند و به اندازه کافی جایگزین خوبی برای آنها نیامده است.

گرچه بارسلونا تابستان امسال با نامهای زیادی در ارتباط بوده است ، کومان اعتراف کرد که به نظر می رسد تیمش فصل جدید را با تیمی که در حال حاضر است آغاز کند.

کومان گفت:

ما اکنون در حال کار برای فصل جدید هستیم و تصور می کنم که با این گروه آماده می شویم و این کار را انجام خواهیم داد.”‌‌

ممفیس دپای ، ستاره لیون ، كه كومان مربی او در هلند بود ، یكی از بازیکنانی است كه پیوسته با انتقال به كمپ نو ارتباط داشته است.

با این حال ، ژان میشل آولاس ، رئیس لیون گفته است که رئیس بارسلونا ، جوزپ ماریا بارتومئو ، شخصاً به او گفت که کاتالان‌ها بودجه لازم برای ارائه پیشنهاد را ندارد.

آولاس در توییتر گفت:

رئیس بارسا روز یکشنبه به من نشان داد که بارسا از بحران کوید رنج زیادی می برد و امکان ارائه پیشنهاد را ندارد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید