| |

کومیسو مدیر عامل فیورنتینا: کیه زا و کاستروویلی فروشی نیستند

روکو کومیسو، مدیر عامل فیورنتینا همچنان در تلاش برای تاسیس یک استادیوم ورزشی جدید در فلورانس است. وی همچنین قول داد که در این اوضاع اقتصادی، ستاره های فعلی تیم را حفظ خواهد کرد.

سری آ همچنان در حالت تعلیق قرار دارد و مدیر عامل فیورنتینا اعلام کرد تا رفع کامل خطر کرونا، هرگز ریسک نمی کنند.

وی به اسپورت ایتالیا گفت:

“سلامتی در اولویت قرار دارد. اما اگر خطر شیوع این ویروس کمتر شود بازیکنان من آماده شروع تمرینات هستند و می توانیم دوباره به حالت عادی برگردیم”

روکو کومیسو قول داده که فیورنتینا را دوباره به روزهای طلایی خودش بازگرداند اما موانع متعدد در دولت ایتالیا، موجب کندی پیشرفت آن ها شده است.

کومیسو می خواهد بهترین امکانات را برای باشگاه خودش ایجاد کند تا بتوانند در صدر فوتبال ایتالیا بجنگند. فیورنتینا تلاش کرده است تا روند مالی مثبتی داشته باشد.

او گفت:

“ما با خرید فیورنتینا شروع به کار کردیم و زمینی خریدیم که بزرگترین مرکز ورزشی ایتالیا را تاسیس کنیم. در بازار ژانویه نیز پول های زیادی را صرف پیشرفت باشگاه کردیم. اگر به من اجازه دهند این استادیوم را در طول 3 یا 4 سال می سازم و فیورنتینای بزرگی که در ذهن خودم ساخته ام را تحویل می دهم. راه موفقیت در سری آ، ساخت باشگاهی است که تماما مورد تایید هواداران باشد.”

او افزود:

“برای خرید بهترین بازیکنان جهان، نیاز به در آمد بالا داریم. اگر به در آمد های باشگاه های اروپایی در سال گذشته نگاهی بیاندازیم، فیورنتینا در رتبه 21 قرار دارد. ما در 10 سال گذشته رو به عقب رفته ایم در حالی که همه رو به جلو حرکت کرده اند.”

گفته می شود پیشنهاد های زیادی در تابستان، برای دو ستاره فعلی تیم فیونتینا، فدریکو کیه زا وکاستروویلی از راه خواهد رسید. اما روکوکومیسو اذعان کرد که به هیچ عنوان مهاجم و بازیساز تیمش را نمی فروشد.

وی در این خصوص گفت:

“من ستاره های تیمم را دوست دارم و می خواهم که باشگاه های دیگر بدانند که قصد فروش آن ها را ندارم. کاستروویلی قرارداد طولانی مدتی دارد و به همین دلیل چنین قرارادادهایی بسته می شود.”

دامیانو توماسی، رئیس اتحادیه بازیکنان از کاهش یک سوم دستمزد بازیکنان انتقاد کرده بود اما روکو کومیسو این اقدام بازیکنان را مهم اعلام کرد و از یوونتوس به عنوان نمونه ای خوب یاد کرد.

کومیسو گفت:

“یوونتوس به عنوان یکی از بهترین باشگاه های اروپا، اقدام بزرگی را انجام داد. بازیکنان برای حفظ شغل دیگر کارکنان باشگاه که هم اندازه بازیکنان حقوق نمی گیرند، یک سوم دستمزدهای خود را بخشیدند و این اقدام مورد پسندی بود.”

نوشته‌های مشابه