|

کونته از دلایل حضورش در تاتنهام صحبت می‌کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ آنتونیو کونته به صورت رسمی به عنوان سرمربی تاتنهام معرفی شد

او توضیح می‌دهد که چرا به تاتنهام آمد، دنیل لوی را یک «آینده‌نگر» می‌داند و اذعان داشت که باید تیم فوتبال را «به سطح یک باشگاه بزرگ نزدیک‌تر کند».
سرمربی سابق یوونتوس، چلسی، ایتالیا و اینتر پیشنهاد را برای هدایت اسپرز در تابستان رد کرده بود، اما پس از اخراج نونو اسپریتو سانتو متقاعد شد که این هفته به این تیم بیاید.
او اولین بازی خود را در پیروزی 3-2 عصر امروز لیگ کنفرانس اروپا مقابل ویتسه آرنهم انجام داد، دیداری که آنها قبل از دریافت دو گل در نیمه دوم، 3-0 پیش بودند.

کونته به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

«این یک بازی بود که باید برنده می‌شدیم، زیرا بدون آن شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله بعدی خواهیم داشت.دو مسابقه باقی مانده است، اما من همچنین فکر می کنم این عملکرد دشواری های تیمی را که 3-0 پیش بود و با موقعیت های بیشتری برای گلزنی برتری داشت، مشخص کرده است
پس از آن اعتماد به نفس ما بسیار کم بود.دو گل قابل اجتناب دریافت کردیم، به 10 نفر رسیدیم و بعد از آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من تغییراتی ایجاد کردم و به خوبی نتیجه را به دست آوردیم.خوشحالم که در حالی که رنج کشیدیم پیروز شدیم، فکر می‌کنم این تیم برای رسیدن به پیروزی باید کمی رنج بکشد، تا بفهمد شما می‌توانید در حالی که رنج می‌کشید پیروز شوید.
«در عین حال، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. نکاتی مهم برای بهبود وجود دارد. ما باید از نظر تاکتیکی، فیزیکی کار کنیم و ایده های فوتبالی ام را به این تیم بیاوریم.
مشکل این است که ما وقت نداریم کار کنیم، زیرا دو روز دیگر دوباره بازی می کنیم و بعد از آن وقفه برای انجام بازیهای ملی وجود دارد.

 

هواداران اسپرز در طول مسابقه بارها نام کونته را خواندند و او را برای اولین بازی خود تشویق کردند.

کونته می‌گوید:

 

بچه‌ها واقعا مشتاق کار هستند، فضای فوق‌العاده‌ای است، از هواداران تشکر می‌کنم که چنین استقبال خوبی از من کردند. بازی در این فضا شگفت‌انگیز است و من می‌خواهم این محبت را به تنها راهی که بلدم کار کردن، جبران کنم.
من می دانم که باید صبور باشم و زمانی را برای انجام این کار پیدا کنم.

از کونته پرسیده شد که چرا تصمیم گرفته تا پروژه تاتنهام را بپذیرد، تیمی که هرگز قهرمان لیگ برتر نشده است و از سال 2008 اصلاً هیچ جایزه ای نداشته است.کونته گفت:

 

باشگاه زیرساخت های باورنکردنی دارد، آنها مالک ورزشگاه خود هستند و این فوق العاده است. زمین تمرین را باید دید تا باور کرد. باشگاه واقعاً خوب کار کرد، حالا باید سعی کنیم تعادلی در سطح فوتبال پیدا کنیم و به سطحی که باشگاه در آن است نزدیک شویم.»
می‌دانم که می‌توانم در اینجا کار کنم، خوشحالم چون این شانس را داریم. من باید اولین کسی باشم که صبور است، زیرا من از صفر شروع کرده ام و وقتی شما از صفر شروع می کنید،آن ABC است. این اصولی است که شما از آن شروع می کنید.

 

کونته از دلایلی که رضایت داده می‌گوید:

 

آنچه مرا متقاعد کرد اصرار رئیس‌، عزم او بود تا به من بفهماند کجا می‌روم و به چه چیزی وارد می‌شوم. او برای چیزی که خارج از زمین خلق کرده است، رویایی دارد.
از نظر فوتبالی، او از من می‌خواست که در اینجا به رشد تیم کمک کنم و حداقل به بازتاب باشگاه نزدیک شوم، زیرا این واقعا یک باشگاه برتر است.»

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید