| | | | | | |

کونته : ما فردا در برابر قهرمان ایتالیا بازی می کنیم

فوتبال 724- آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام اعتراف کرد که “او در دوران نقاهت پس از عمل جراحی است” و از بازیکنان اسپرز می خواهد که “از اشتباهات” در برابر میلان در لیگ قهرمانان اروپا یاد بگیرند.

مطمئناً، من بهبودی را پس از عمل ارزیابی کردم. برای احساس مسئولیت من می خواستم زودتر برگردم، اما من توصیه بعد از عمل جراحی را زیر پا گذاشتم و شاید بیش از حد توسط به بدن و خودم فشار آوردم.

اما اکنون من خوب هستم. انرژی خود را بهبود بخشیده ام. من هنوز هم باید وزن خود را بازیابی کنم اما برای بقیه، من خوب هستم. احساس من خوب است من انرژی زیادی دارم من سعی خواهم کرد انرژی خود را به بازیکنانم منتقل کنم زیرا این یک بازی مهم برای ما است. آنها این را خیلی خوب می دانند. من تکرار می کنم – ما می خواهیم فردا یک فضای خارق العاده ایجاد کنیم و سعی کنیم به دور بعدی برویم.

پس از دو پیروزی 2-0 متوالی مقابل وستهم و چلسی در لیگ برتر، اسپرز قبل از از باخت 1-0 در برابر ولوز، از جام حذفی حذف شد.

مهم است که خیلی به عقب نگاه نکنید. ما فردا یک بازی بسیار مهم داریم. ما باید مثبت باشیم. ما باید از منفی ها یاد بگیریم.

من امیدوارم که اگر بازی منفی دیگری داشته باشیم بازیکنان یاد می گیرند زیرا می توانید از شکست ها چیزهای زیادی یاد بگیرید. بعد از پیروزی خوشحال می شوید اما بعد از شکست می توانید یاد بگیرید.

فشار، ما با این نوع بازی زندگی می کنیم. ما برای این لحظات با آن زندگی می کنیم زیرا وقتی فشار بالا می رود، به این معنی است که سطح شما بالا می رود.

کونته با جایگزینی نونو اسپریتو در نوامبر 2021 ، سرانجام سال گذشته اسپرز را به لیگ قهرمانان هدایت کرد.

فراموش نکنید که فصل گذشته ما در لیگ کنفرانس بازی می کردیم. این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم. ما گروه خود صدرنشین شدیم و فردا این فرصت را داریم که میلان را شکست دهیم و به دور بعدی برویم.

گذشته را فراموش نکنید و ما باید قدم به قدم برویم. اگر از من بپرسید که آیا می خواهم در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوم، می گویم بله، اما پس از آن واقعیت وجود دارد. ما باید به بازی برویم.

کونته از صبح یکشنبه فقط با این تیم بوده است، اما خوشحال است که برگشته و به کاهش فشار از روی بازیکنان و کادرش کمک می کند.

او همچنین ابراز قدردانی کرد، به خصوص نسبت به بازیکنانش، به خاطر قدم گذاشتن و تمرکز آنها در حالی که در خانه در تورین بهبود می یافت.

کونته گفت:

دیروز مثبت بود. من واقعاً احساس خوبی کردم. برای من مهم است که با بازیکنان و کادر خود کار کنم و برای بازی ها آماده شوم.

وی گفت:

از دور سعی کردم با استفاده از ویدیو با بازیکنانم بسیار نزدیک باشم. حضور فیزیکی کاملاً متفاوت است و به همین دلیل باید از کل کارمندان خود تشکر کنم. آنها یک کار واقعاً خوب انجام دادند و برای بازیکنان برای سه هفته ماندن بدون سرمربی آسان نبود.

من تکرار می کنم که باید در کنار بازیکنان بمانم و فضای زمین تمرین را نفس بکشم.

کونته معتقد است که جو در استادیوم تاتنهام هاتسپور فردا عصر، تیمش را تقویت می کند.

وی گفت:

ما می خواهیم به دور بعدی برویم و برای فردا امیدوارم فضای شگفت انگیزی را در ورزشگاه خود احساس کنیم. هواداران ما انگیزه بزرگی به ما می دهند و ما فردا مقابل تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ ایتالیا شد، بازی می کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید