کونته پارما
| | | |

کونته پس از تساوی با پارما : بازیکنان مسئول این تساوی هستند، این اولین بار نیست

فوتبال724– آنتونیو کونته بازیکنان اینتر را مسئول تساوی 2-2 می داند. ‘این اولین بازی نیست که ما بر آن مسلط شدیم و تقریباً باختیم. پارما 100 درصد شانس خود را تبدیل کرد. ‘

نراتزوری با دو گل ژروینیو  2-0 از پارما عقب افتاد، و در ادامه شاگردان کونته توسط مارسلو بروزوویچ و ایوان پریشیچ به سختی به تساوی رسیدند.

کونته پس از تساوی با پارما به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

این اولین بازی نیست که ما بر آن مسلط شدیم و تقریباً باختیم. اگر در فوتبال گل نزنید، پیروز نمی شوید.

باز هم، ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، و این خوب نیست. ما به عزم و دقت نیاز داریم. این کاری است که پارما انجام داد، زیرا آنها دو گل با دو موقعیت به ثمر رساندند.

اینتر با وجود از دست دادن روملو لوکاکو، 26 تلاش برای گلزنی به پارما داشت.

با توجه به اینکه این اولین بار نیست که اتفاق می افتد، باید به خود نگاه کنیم و این عزم را افزایش دهیم تا از فرصت های خود بیشترین استفاده را ببریم، در غیر این صورت ما بهای آن را می پردازیم و امروز با عواقب این اشتباهات دست و پنجه نرم می کنیم.

ما فرصت ها را ایجاد کردیم، اما مسئله پایان کار بود. این فقط مربوط به مهاجمان نیست، بلکه مدافعان کناری، هافبک ها، مدافعان نیز دخیل هستند. حمله بسیاری از بازیکنان را درگیر می کند، اما برای چندمین بار، وقتی به آن موقعیت های گلزنی رسیدیم، دقیق نبودیم.

این ناامید کننده است، زیرا من از نظر تلاش نمی توانم بیشتر بخواهم، اما ما باید کارهای بهتری انجام دهیم. پارما در پایان کار عالی بود، آنها دو موقعیت داشتند و 100 درصد آنها را تبدیل به گل کردند.

ژروینیو با چرخش های سریع دو بار گلزنی کرد.

هر کسی که توپ را از دست بدهد باید سریعاً واکنش نشان دهد و سعی کند آن را پس بگیرد. ما هیچ واکنشی نشان ندادیم، فقط آنجا شکایت کردیم. خط دفاعی می تواند بهتر عمل کند، زیرا کاملاً باز بود.

اجازه ندهید آنچه را که من می گویم تغییر دهیم، زیرا من گفتم که ما باید در پایان کار مصمم تر باشیم. من هرگز نگفتم کسی کسل است، کلمات را در دهان من نگذار.

اگر گل نزنید، برنده نخواهید شد. غالباً به تازگی، تیم ها نسبت به هر تلاش نسبت به گل تلاش بسیار بالاتری دارند. این اتفاق در مورد بوروسیا مونشن گلادباخ نیز رخ داده است، شاختار دونتسک هرگز ضربه ای به دروازه نزده است، اما ما هنوز در بازی هایی که بر آنها تسلط داریم برنده نمی شویم.

آیا دلیلی وجود دارد که اینتر به طور مداوم در خانه امتیاز بدهد و در سفرهای خود در سری آ بهتر عمل کند؟

در این فصل تفاوتی نمی کند، وقتی هواداری وجود ندارد، بنابراین خانه و خارج از خانه مهم نیست. پارما سیستم تاکتیکی خود را تغییر داد تا امروز ما را محدود کند، دقیقاً مانند شاختار دونتسک. این بدان معناست که حریفان واقعاً به ما احترام می گذارند و بنابراین در برابر اینتر بسیار دفاعی بازی می کنند، که این کار را دشوار می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید