گازیدیس مدیرعامل میلان : رفتار ایجنتها اینگونه است که کوید۱۹ هرگز اتفاق نیفتاده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ ایوان گازیدیس، مدیر عامل میلان به برخی از بازیکنان هشدار می دهد که «باید به عنوان بازیکن آزاد به خاطر ارقامی که درخواست می کنند،تیم را ترک کنند، زیرا ایجنت ها طوری عمل می کنند که « کووید هرگز اتفاق نیفتاده باشد»، در حالی که باشگاه ها باید مسئولیت بیشتری داشته باشند.

روسونری ترازنامه 2020-21 خود را با زیان 96.4 میلیون یورویی اعلام کرد که تقریباً 194 میلیون یوروی فصل گذشته را به نصف رساند.

گازیدیس به خبرنگاران گفت: 🔻

 

“ما با یک استراتژی روشن و منسجم، پایه های پروژه جاه طلبانه برای آینده در میلان را می گذاریم.”
ما قصد داریم یک مدل نوآورانه و پایدار، چه در داخل و چه خارج از زمین، ایجاد کنیم. ما باشگاهی هستیم که می کوشیم میلان را به جایی که به آن تعلق دارد برگردانیم.

گازیدیس پس از از دست دادن جانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو به پاری سن ژرمن و اینتر، درباره ادامه مذاکرات قرارداد صحبت کرد.
باشگاه اکنون در خطر نتیجه مشابهی با فرانک کسیه است که قراردادش در ژوئن 2022 به پایان می رسد، در حالی که آلسیو رومانیولی نیز آماده است که به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

 

“تصمیم گیری هرگز آسان نیست. در گذشته، بازیکنان برای خروج به عنوان بازیکن آزاد اصرار نمی کردند. در عوض، امروزه باشگاه‌ها در سطح مالی به شکلی مسئولانه‌تر عمل می‌کنند، در حالی که بازیکنان و نمایندگان طوری رفتار می‌کنند که گویی کووید هرگز اتفاق نیفتاده است.
برخی از بازیکنان باید به عنوان بازیکن آزاد برای ارقامی که درخواست می کنند، تیم را ترک کنند. ما به تصمیم گیری در راستای منافع باشگاه ادامه خواهیم داد و در صدر رقابت های سری آ و اروپا باقی می مانند، اما نمی توانیم پایداری اقتصادی را نادیده بگیریم.
فکر می‌کنم ممکن است اشتباهاتی مرتکب شده باشیم، اما همه تصمیم‌ها به نفع باشگاه گرفته شده است.»

سایت میلان نیوز آخرین ترازنامه را منتشر کرد و محاسبه کرد که از زمان مدیریت الیوت ، 500 میلیون یورو به سرمایه باشگاه تزریق شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید