| | |

گاسپرینی: باید ثابت کنیم شایسته صعود هستیم

جیان پیرو گاسپرینی حتی پس از پیروزی 4 بر یک در لیگ قهرمانان اروپا برابر والنسیا، همچنان محتاط است. او گفت: “ما باید در مرحله دوم ثابت کنیم که شایسته حضور در مرحله یک چهارم نهایی هستیم.”

گاسپرینی به اسکای ایتالیا گفت:

“ما از یک طرف بسیار راضی هستیم، زیرا خوشبختانه خوب گل می زنیم.”

“با این حال، از اینکه یک گل در خانه خوردیم ناراحت هستیم، زیرا واقعاً نباید وقتی 4 بر صفر جلو بودیم بازی را ساده می گرفتیم.”

وی گفت:

“ما وقتی به اسپانیا می رویم باید دقت بیشتری داشته باشیم. اگر بخواهیم وارد مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شویم، باید مثل امشب در مستایا بازی کنیم، و باید ثابت کنیم که سزاوار این صعود هستیم.”

“ما تیمی هستیم که موقعیت های گل زیادی را ایجاد می کنیم، شاید امشب می توانست گلهای بیشتری برای ما و آنها داشته باشد. ما گلهای خود را زدیم، ولی مرتب به حریف هم موقعیت گلزنی می دادیم و گاهی اوقات تمرکز خود را از دست می دادیم.”

“ما اکنون اشتباهات خود را تجزیه تحلیل خواهیم کرد و از این خطاها درس خواهیم گرفت، زیرا می خواهیم در بازی برگشت ثابت کنیم که شایسته صعود هستیم.”

“ما باید در آنجا هم گل بزنیم. ما برخی مواقع دفاع خواهیم کرد، اما من نمی خواهم که ما به اسپانیا بریم و فقط به امید سه گلی که جلو هستیم باشیم و کل بازی تحت فشار باشیم. “

وی گفت:

“رودریگو مصدوم بود او یک مهاجم بسیار مهم برای والنسیا است. دو دفاع وسظشان نیزنبودند. ما در زمان گرما کردن قبل بازی برات جیمزیتی را از دست دادیم و ماتیا کالدارا از یک مصدومیت طولانی مدت باز می گشت. “

“من می خواهم اکنون جشن بگیرم، اما مهمتر از همه می خواهم 15 روز دیگر جشن بگیرم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید