گاسپرینی سمپدوریا
| | |

گاسپرینی بعد از باخت به سمپدوریا : من مسئول باخت هستم، تغییرات زیادی در ترکیب دادم

فوتبال724– جیان پیرو گاسپرینی “مسئولیت” شکست 3-1 خانگی مقابل سمپدوریا را بر عهده می گیرد، زیرا او تغییرات آزمایشی آتالانتا را “خیلی زیاد” انجام داده است.

گاسپرینی تیمی را تغییر داد که در میانه هفته لیگ قهرمانان 4-0 میتیلند را شکست داد ولی  هفت بازیکن ترکیب اصلی را در برابر سمپدوریا تغییر داد.

گاسپرینی بعد از باخت به سمپدوریا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

اینها بازیهایی است که یک مربی مسئولیت نتیجه را احساس می کند.

از جنبه های خاص، بچه ها خیلی خوب عمل کردند، چون سمپدوریا به سختی به دروازه ما نزدیک شد، اما آنها همه را به ثمر رساندند. من با برخی آزمایش ها آسیب دیدم و اثری در دست ساخت ایجاد کردم، بنابراین شکل خود را از دست دادیم و برای ما خیلی غیرمعمول است که به ندرت شلیک به سمت دروازه انجام دهیم که دروازه بان حریف را با مشکل روبرو کند.

این اتفاق می افتد هنگامی که شما سعی می کنید بازیکنان جدید زیادی را خیلی سریع جایگزین کنید. ما سرمان را به دیوار آجری زدیم و دائماً کنترل داشتیم، به جز یک سوم آخر.

از یک طرف، ما باید بازیکنان جدید را در اسرع وقت به ترکیب برسانیم، اما از سوی دیگر باید تعادل برقرار کنیم و در صورت نیاز به کسب امتیازات زیاد در اوایل فصل، آزمایش های زیادی انجام ندهیم.

این دومین شکست متوالی سری آتالانتا در سری آ بود که هفته گذشته نیز برابر ناپولی 4 بر یک مغلوب شد و آنها باز هم در مقابله با ضد حملات ضعف واقعی نشان دادند.

ما در ضد حمله مواضع خود را به درستی یا به سرعت به دست نیاوردیم. این یک گل عالی از فابیو کوآلیارلا بود، و ما یک گل مشابه در ایستگاهی دریافت کردیم.

گاسپرینی در مورد دلیل باخت به سمپدوریا گفت:

ما بیشتر بازی را در نیمه و سوم پایانی آنها سپری كردیم، اما موقعیتهای واقعی خطرناكی را كه معمولاً ایجاد می كنیم ایجاد نكردیم.

این فصل با سه پیروزی متوالی شروع خوبی بود، اما احتمالاً قبل از یافتن شکل مشخص باید این مراحل را طی کنیم. در سری آ سخت است، به نظر می رسد اگر در بهترین حالت نیستی، گرفتن نتیجه برابر هر حریفی دشوار است.

این مربی اظهار داشت که از این پس به سیستم چرخشی رو خواهد آورد و سعی دارد هویت بیشتری بین لیگ قهرمانان و سری آ حفظ کند.

با داشتن مسابقات زیاد در سه رقابت، ما باید بازیکنان جدید را در ترکیب وارد کنیم، در غیر اینصورت ما ابزار کافی نخواهیم داشت. ممکن است چند ماه طول بکشد و همین دلیل هم احتمالاً است که آتالانتا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری دارد.

تصمیمات من نیز ممکن است تحت تأثیر این واقعیت باشد که می توانم پنج تعویض انجام دهم. من متقاعدم که ما به 25 تا 28 بازیکنان نیازی نداریم، زیرا ممکن است ترکیب بی نظم شود، بنابراین ما باید آنها را در حد 13-14 نفر نگه داریم تا ایده های خود را عملی کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید