| |

گاسپرینی: ما شایسته پیروزی بودیم

آتلانتا در بازی رفت در سان سیرو در مرحله یک هشتم نهائی لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده بودند و امشب در بازی برگشت با نتیجه 4 بر 3 در مستایای خالی از تماشاگر به دلیل شیوع کروناویروس باز هم والنسیا را بردند.

بعد از سوت آخر بازی، بازیکنان پیراهن پیراهن را رو به دوربین با این پیام نگه داشتند: ‘برگامو ، این برای شما است. هرگز تسلیم نشوید!’

گاسپرینی به اسکای گفت:

“پنالتی بعد از سه دقیقه باعث افزایش اعتماد به نفس ما شد. ما در نیمه اول کمی تلاش کردیم ، در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. “

“هرگز آسان نیست، ما برخی از گلهای قابل اجتناب را پذیرفتیم، اما ما می خواستیم در اینجا پیروز شویم و دنبال صعود با تساوی یا شکست نبودیم. ما می خواستیم کار خوبمان را با پیروزی در اینجا نیز تأیید کنیم. “

بدون شک الیچیچ بهترین بازیکن بازی بود، زیرا او اولین بازیکنی بود که موفق شد در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر برساند.

وی گفتم:

“الیچیچ می خواست از بازی خارج شود، من گفتم یک دقیقه به من فرصت بده و تا من به شما اجازه دهم. او برای بازیابی پس از یک فرار قوی تلاش کرد، اما پس از چند دقیقه، او از همیشه قوی تر بود.”

“من فکر می کنم بازیکنان بسیار کمی هستند که در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا چهار گل زده اند!”

آتلانتا در این فصل در 38 بازی 87 گل به ثمر رسانده و در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده است.

وی گفت:

“این چیزی بسیار خارق العاده است که ما گلهای زیادی را می زنیم، اغلب چهار یا بیشتر. بعد از شروع دشوار این رقابت ها، ما خود را باز یافته ایم. چهار بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را برده ایم و امشب دیدیم که می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم.”

“ما می دانیم که بسیاری از مردم ما را از برگامو تماشا می کردند و پیام های زیادی از جمله مدیر بیمارستان دریافت کردیم، از این رو خوشحالیم که لحظه ای آنها را خوشحال کردیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید