| |

گاسپرینی: منتظر والنسیا هستیم

فردا شب، آتالانتا اولین بازی تاریخ خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را در برابر والنسیا انجام خواهد داد. انتظار می رود حدود 43000 هوادار برای دیدن این مسابقه خود را ااز برگامو به میلان برسانند.

گاسپرینی سرمربی آتلانتا در مصاحبه پیش از بازی عنوان کرد:

“این در حال حاضر یک موفقیت بزرگ است. ما هنوز با چنین جمعیت بزرگی در خانه بازی نکرده ایم، بسیار جالب است. سرانجام می توانیم این بازی را انجام دهیم که مدتها در انتظار آن بودیم .”

“نتیجه نهائی بعد از 180 دقیقه بازی خواهد بود، فردا دور اول است، ما متمرکز و امیدوار به بهترین نتیجه ممکن هستیم.”

این اولین بار در تاریخ آنهاست که آتالانتا با یک باشگاه اسپانیایی روبرو می شود.

او گفت:

“فوتبال اسپانیا تنها رئال مادرید و بارسلونا نیست، بلکه نتایج سایر باشگاه ها و تیم ملی آنها عالی است. این یک مسابقه سطح بالا است، اگرچه این ها باشگاه های برتر لیگ های خود نیستند،اما ما هنوز نماینده دو لیگ برتر اروپا هستیم.”

وی گفت:

“ما می دانیم كه والنسیا بازیکنان بزرگی را از دست داده، اما این به معنای ضعف آنها نیست، زیرا این بازی ها همیشه سطح بالایی را دارند. ما والنسیا را دقیقاً همانطور که آنها ما را آنالیز کرده اند، آنالیز کرده ایم و امیدواریم فردا نتیجه مثبتی کسب کنیم تا با دست پر راهی اسپانیا شویم.

من همیشه سبک فوتبال آنها را مورد بررسی قرار می دهم. والنسیا کیفیت زیادی دارد. ما چند تغییر خواهیم داشت، چند تغییر قبل و در طول بازی، نتیجه گیری در 90 دقیقه اول مهم است، اما اساسی نیست.

ما باید با تعادل و فلسفه خود بازی کنیم تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم.”

والنسیا این سفر را بدون الساندرو فلورنزی، ازکوئیل گارای، گابریل پائولیستا، فرانسیس کوکلین، رودریگو، مانو والئوجو و کریستیانو پیچینی انجام می دهد.

وی گفت:

“ما باید احترام زیادی برای والنسیا داشته باشیم، اما این درست نیست که مردم در مورد غایبین آنها صحبت می کنند، چون آنها هنوز 11 بازیکن با کیفیت را به زمین بازی میفرستند و یک برنامه تاکتیکی عالی دارند.

آنها دارای کیفیت زیاد و ضعف های کمی هستند. من به خاطر مصدومیت های آنها جشن نمی گیرم، زیرا من می خواهم بهترین بازی را انجام دهیم تا بتوانیم بگوییم که اگر بردیم بهترین ها را بردیم. از دست دادن دو مدافع وسط می تواند برای آنها مشکل ایجاد کند، در حالی که رودریگو مهاجم بسیار خطرناکی است، اما من مطمئن هستم که آنها بازیکنان خوبی را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارند. “

“حرف زدن آسان است، اما ما باید با واقعیتی که در زمین می بینیم مقابله کنیم و آنچه را که برای پیروزی در این نوع مسابقات باید انجام دهیم را تشخیص دهیم.

من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من خوشحالم میشم اگر بتوانم اولین مسابقه را با برتری به پایان برسانم تا بتوانیم در بازی برگشت نتیجه مناسب را کسب کنیم.”

وی گفت:

“باید مانند همیشه بازی کنیم، وقتی می دانیم که حضور در این مرحله موفقیتی بی نظیراست، بنابراین ما تفکرات واضحی داریم که چه می خواهیم انجام دهیم.

ما در سالهای اخیر بازی های مهم بسیاری انجام داده ایم، از لیگ اروپا تا لیگ قهرمانان اروپا . ما اکنون کاملاً با این شرایط بیگانه نیستیم.”

وی گفت:

“این یک تیم با کیفیت است، نتایج به دست آمده خودشان گویا هستند و ما بر اساس نتایج اخیر به خودمان ایمان داریم، اما می توانم اطمینان دهم که برای صعوذ از این دور به چیزی واقعاً قابل توجه نیاز داریم.”

وی گفت:

“ما این فرصت را داریم که در مرحله یک هشتم نهائی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم، ولی نمی توانیم در باد آن بخوابیم. این باید با احترام زیادی به حریفان انجام شود و من نمی خواهم کسی در مورد مرحله یک چهارم نهایی صحبت کند. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید