| |

گتوزو: بازیکنان باید حرفه ای باشند

رینو گتوزو، سرمربی ناپولی، باور دارد که بازیکنانش باید حرفه ای باشند و اذعان داشت مشکلی با آلان ندارد، علی رغم اینکه باز هم او را روی نیمکت گذاشته بود.

پارتنوپی، امشب، در ورزشگاه سارینیا، با نتیجه یک بر صفر در برابر کالیاری پیروز شدند تا موقتا به رتبه هشتم جدول صعود کنند. اما گتوزو معتقد است ناپولی واقعی را هنوز نمی بیند. گتوزو به اسکای گفت:

“ما به پیروزی نیاز داریم تا بگوییم که برگشته ایم. من هنوز به این نمایش اعتماد ندارم. ما باید بخاطر داشته باشیم که در مسیر صحیح قرار گرفته ایم و باید با تلاش سخت، کیفیت خود را در اختیار تیم قرار دهیم.”

وی گفت:

“اینسینیه با مشکل زانو روبرو شده است، اکنون مرتنس کیفیت متفاوتی نشان می دهد. ماریو روی تنها مدافع چپ ما است، بنابراین این بهترین خط حمله من در حال حاضر بود.”

“بازیکنان حرفه ای هستند، مهم نیست که قراردادهای آنها تمدید شود یا خیر. من به بازیکنانم احترام می گذارم و برای آنها کوه هستم، اما آنها نیز باید برای من کار کنند. من می خواهم که آنها به این باشگاه احترام بگذارند، به حرفه آنها و هم تیمی هایشان احترام بگذارند.”

“اگر کسی نزد من بیاید و بگوید، ببخشید، ذهن من کار ندارد، من دست او را می فشارم و بعد می گویم ایرادی ندارد. آلان پیشنهادهای مهمی داشت، اما این مربوط به باشگاه است، ربطی به من ندارد.”

وی گفت:

“مشکلی با آلان نداریم. ما از فردا با یک تخته سیاه تمیز شروع می کنیم و من تلاش می کنم تا او را به بهترین فرم خود برگردانم.”

“آنچه ناپولی انجام داده است، آنچه من انجام داده ام، در تاریخ خواهد ماند. من در حرفه خود به موفقیت های زیادی رسیدم، اما اگر اکنون به زمین بازی بروم، زمین خواهم خورد. من از فرم خارج هستم، پیر هستم، پاهای من زنگ زده است. آن زمان خوب بود، اکنون این است و ما نمی توانیم به فکر گذشته باشیم.”

وی گفت:

“بازیکنانی هستند که کارهای بسیار خوبی را در ناپولی انجام داده اند، پس چرا در ماه های آخر این کار را خراب می کنید؟ سعی کنید در اوج به کارتان خاتمه دهید. “

در مورد مذاکرات قرارداد با خوزه کاللیون و دریس مرتنس؟

“اگر مردم از من بپرسند که من درباره بازیکنان چه فکر می کنم، من نظر خواهم داد، اما این پول من نیست، این کار من نیست. من می توانم نظر بدهم، اما من مربی هستم و نمی خواهم مدیر باشم.”

مرتنس گل پیروزی را به ثمر رساند و گتوزو می گوید که تیمش با مهارت خود یک بازیکن را از دست داد.

“او گذشته از گل زدن، پیوند خط میانی با حمله را راحت می کند. او باهوش است او می داند که چگونه پرس کند، چه زمانی توپ را دریافت کند، چه زمانی یارگیری کند و او هرگز حرکت کردن در زمین را متوقف نمی کند. ما در هنگام مصدومیت او را مدتی از دست دادیم، زیرا او کیفیت را با هوش، ترکیب می کند. او زیرک است. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید