| | |

گرت بیل برنامه دوران زندگی پسا مادرید را ریخته است، ایجاد رستوران و مراکز تفریحی!

   به گزارش سرجیو گومز ازآ.س بیل از شرایطش راضی نیست. او در فصل اخیر زیر نظر زین الدین زیدان نتوانسته مدت زیادی را به میدان برود؛ اخرین باری که بیل برای رئال مادرید به میدان رفت مقابل منچسترسیتی بود که البته فقط 15 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. آینده او در حال حاضر با فعالیت هایش خارج از زمین دارد شکل می گیرد.

بیل یک مرکز خرید و فروش را در کاردیف تاسیس خواهد کرد.

   درست به مانند کریستیانو و هتلهایش یا پیکه در دیویس کاپ، وینگر ولزی برای اینده اش به دور از فوتبال برنامه ریخته و احتمالا به گلف و همچنین کار در حوزه رستوران روی خواهد اورد. او دومین بار-رستورانش را تاسیس خواهد کرد.    محل رستوران در مرکز کاردیف خواهد بود و دارای یک زمین گلف خواهد بود. بنا به گفته ولز انلاین بیل خودش این ایده را مطرح کرده است.

بیل اذعان کرد:

من همیشه روی فوتبالم تمرکز داشتم و هیچوقت به سمت حاشیه هایی مانند مشروبات الکلی روی نیاوردم. بعد از دوران ورزشی ام میتوانم با خیال راحت تری زندگی کنم و با مردم معاشرت بیشتری داشته باشم. یک زمین گلف را هم در کنار این رستوران تاسیس خواهیم کرد.

او در ادامه گفت :

من نمیتوانم برای همیشه به فوتبال بپردازم. بنابراین تصمیم گرفتم برای آینده به زادگاهم برگردم و مشغول زندگی شوم.احساس میکنم با ایجاد دو رستوران جدید به جذاب تر شدن کاردیف برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت کمک کرده ام.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید