| |

گزارش اتلتیک : حضور رونالدو در منچستریونایتد تاثیرات روانی منفی‌ داشته است

به گزارش فوتبال۷۲۴ ، کریستیانو رونالدو از رفتن به تمرین منچستریونایتد سر باز زده است و بهانه‌های زیادی برای پنج روز غیب خود اورده است

در همین راستا لوری ویتول،از نشریه The Athletic به مشکلات و حتی نکات مثبت این اتفاق در منچستریونایتد اشاره می‌کند 🔻

اریک تن هاخ از تمایل کریستیانو رونالدو برای جدایی مستقیم از باشگاه خبر نداشت و متعجب شد، زیرا پس از صحبت های آنها در ابتدای تابستان، مطمئن بود که اسطوره پرتغالی در این تیم خواهند ماند. با وجود گزارش هایی مبنی بر جدایی او، او انتظار داشت رونالدو را در تمرین روز دوشنبه با کل تیم ببیند.

این هفته تماس هایی در باشگاه برای شروع به دنبال جایگزینی برای کریستیانو رونالدو شده است. در تمام مدت، یونایتد اصرار داشت که او برای فروش نیست. خیلی ها شک دارند که واقعا اینطور باشد.

موضوع رهبری بارها در منچستریونایتد مطرح شده است. تن هاخ سعی کرد نمانیا ماتیچ را متقاعد کند که یک سال دیگر بماند، زیرا بازیکن صرب نفوذ زیادی در رختکن داشت.

دلایل خوبی برای این باور وجود دارد که منچستریونایتد علیرغم موضع‌گیری عمومی، آماده فروش رونالدو است. در نگاه اول، چلسی و ناپولی مدعیان اصلی به نظر می رسند، اما ممکن است مشکلاتی برای هر دو باشگاه وجود داشته باشد.

یونایتد به پاسخ این سوال که “کریستیانو رونالدو کجاست؟” تنها چند ساعت قبل از اینکه اریک تن هاخ برای اولین بار صبح دوشنبه در مقابل کل تیم یونایتد ظاهر شود جواب داد

او هنوز در پرتغال بود و قصد بازگشت برای اولین روز پیش فصل خود را نداشت. رونالدو به دلایل خانوادگی اشاره کرد – طبق گزارش The Athletic، تن‌هاخ در سخنرانی افتتاحیه خود برای بازیکنان یونایتد به این موضوع اشاره کرد. هلندی می دانست که نمی تواند غیبت چنین ستاره بزرگی را نادیده بگیرد.

در چنین فضایی بازیکنان افکارشان را برای خودشان نگه می داشتند. با این حال آنها خیلی زود با هم صحبت کردند و در مورد غیبت رونالدو به نتیجه ای کاملا متفاوت رسیدند.

تن هاخ در مورد تمایل رونالدو برای رفتن مستقیماً، بلکه از طریق افراد دیگر مطلع نشد. با این حال، تن هاخ همچنان انتظار داشت که رونالدو روز دوشنبه برای پیش فصل بیاید.

در پشت صحنه یونایتد، ترکیبی از دلخوری و ناامیدی از نحوه عملکرد باشگاه در بازار وجود دارد. صحبت از “بازی طولانی” یونایتد در هنگام معامله در زمانی است که آنها مجبور نیستند – معامله را در معرض خطر از دست دادن برخی اهداف قرار دهند ولی این احتمال می‌رود.

آنچه مشخص است این است که خبر رونالدو باعث تعجب یونایتد شد. این هفته تماس هایی گرفته شده است و درخواست جایگزینی برای بازیکنی شده است که فصل گذشته 24 گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است.

نگرانی درون باشگاه زمانی تشدید شد که مشخص شد بعید است رونالدو این هفته با تیم به تایلند پرواز کند.

چیزی که می توانیم با اطمینان بگوییم این است که تا چه حد رابطه رونالدو با بازیکنان جوان باشگاه تیره شده است، موضوع داغی است.

آخر هفته گذشته، منابع آگاه به اتلتیک گفتند که برخی از بازیکنان یونایتد بدون رونالدو در باشگاه احساس “رهایی” می کنند و با اعتماد به نفس بیشتری ابراز وجود می کنند – گویی حضور او خفه کننده است.

یک مرد ارشد که به خوبی از آنچه در یونایتد می گذرد آگاه است، این هفته به سرعت به نتیجه ای مشابه رسید، یعنی اینکه تیم اکنون بدون رونالدو (با تاکید بر کلمه “تیم”) فرصت پیشرفت دارد و این همه برکت پنهانی برای تن هاخ بود.

جالب اینجاست که همین منبع «فرهنگ برخی از بازیکنان جوان را از نظر تلاش و شدت تمرین» زیر سوال می برد. او از فقدان حرفه ای بودن خارج از گروه اصلی صحبت می کند.

دلایل خوبی وجود دارد که باور کنیم یونایتد آماده فروش رونالدو خواهد بود. سوال بزرگتر در حال حاضر این است که خریدار از کجا و چه تیمی است

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید