بیل زیدان
| | |

گزارش تحلیلی: مساله گرت بیل زیدان و رئال مادرید، کلاف سردرگمی که قابل باز شدن نیست

فوتبال724– نشریه ABC مقاله تحلیلی درباره وضعیت بیل و رئال‌ مادرید منتشر کرده است و در آن به دلایل ایجاد مشکل بین بیل و رئال و زیدان پرداخته است.

داستان از بازی با مایورکا در هفته۳۱ شروع شد.
در آن مسابقه، بیل نتوانست از تیم مقابل حمله مایورکا حمایت کند. به نظر می رسید او در تمرین است و نگرش مثبتی را نشان نمی دهد. او برای رسیدن به قهرمانی لیگ تمایل نداشت و از آن مسابقه، بیل به میدان برنگشته است.

این مسئله دشوارتر از راه حل است، زیرا هیچ گفتگویی بین دو طرف وجود ندارد، موضعی که مذاکره را تقریباً غیرممکن می کند، زیدان می خواهد او را از تیم دور کند و در جلسه او با مدیران تیم در مورد بازار نقل و انتقالات از رفتار ضعیف بیل و ایجاد جو سمی در گروه صحبت شده است.

برخی از بازیکنان اعتراف می کنند تمرین با یک بازیکن که تمایلی ندارد دشوار است و گرت بیل این مسئله را به وضوح در زمین بازی بیان می کند، و همانطور که نماینده او بارنت می گوید او فقط در فکر ماندن تا سال 2022 است و قرارداد خود را به طور کامل می خواهد.

بیل اکنون تمرکز خود را در تیم ملی قرار داده است و در تاریخ 8 سپتامبر به سانتیاگو برمی گردد، پس از آن ممکن است بین آنها گفتگویی انجام شود، زیدان مستقیما گفته است او را نمی خواهد.

رئال مادرید در نظر دارد بیل را به دلیل رفتار غیرحرفه ای خود به دلیل تظاهر به بیماری و مصدومیت تنبیه كند و این رفتار غیرقابل قبول است. در حین مسابقات این مسئله باز نشد تا تأثیری در تمركز بازیکنان داشته باشد و بعد از قرنطینه، او فقط 100 دقیقه در بازی ها شركت كرده، این بدترین فصل حضورش در رئال مادرید بود.

مشکل دیگر این است که بارنت اجازه مذاکره را نمی دهد، تاکنون پیشنهادی برای بازیکن ارائه نشده است، زیرا نماینده و بازیکن به دنبال خروج نیستند، اوضاع بسیار متشنج است، اما زیدان نمی خواهد او را در تیم ببیند و تا 3 اکتبر وقت دارد تا به این موارد رسیدگی کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید