| | | | | |

گزارش یک بازی: هت تریک رونالدو یا اشتباهات داور کدامیک باعث برد رئال در برابر بایرن شدند؟

به گزارش فوتبال 724، دقیقا سه سال پیش بود که رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا موفق به برد چهار بر دو شد. این پیروزی مادریدی ها همواره با بحث و جدل های زیادی به همراه بوده‌ است. طرفداران بایرن اشتباهات داور را عامل برد رئالی ها می دانند.

ویکتور کاسای قضاوت این بازی را بر عهده داشت؛ وی تصمیمات بسیار جنجالی در بازی گرفت. قضاوت این داور مجارستانی از سوی هواداران دو تیم با اعتراض های زیادی به همراه بوده‌ است.

قضاوت های ویکتور کاسای در بازی های حساس دیگری هم مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. این داور 44 ساله در نهایت در دسامبر سال 2019 از قضاوت در زمین کناره گیری کرد و اکنون به عنوان رئیس بخش داوری اتحادیه فوتبال روسیه مشغول به فعالیت است.

مروری بر اشتباهات داوری بازی بایرن مونیخ – رئال مادرید در 18 آوریل سال 2017:

در دقیقه 48 بازی ویدال مرتکب خطایی بر روی کاسمیرو شد. این خطا مستحق دریافت یک کارت زرد بود که باعث می‌شد آرتور ویدال دومین کارت زرد خودش را دریافت کند و از بازی اخراج شود.

در دقیقه 53 بازی کاسمیرو بر روی روبن اقدام به خطا کرد که منجر به این شد تا بایرن مونیخ صاحب یک پنالتی شود. عدم دریافت کارت زرد از اشتباهات کاسای در این بازی بود که می‌توانست باعث اخراج کاسمیرو شود. هرچند این صحنه به عنوان یک خطا و پنالتی همچنان برای عده ای شک برانگیز است.

در دقیقه 66 بازی لواندوفسکی در یک موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار گرفت که کاسای به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. در صورتی که مارسلو آفساید را پر کرده بود.

در دقیقه 78 بازی، بایرن مونیخ با گل به خودی راموس، دومین گل خودش را به ثمر رساند. اما چند لحظه قبل از این گل بازیکنان بایرن مونیخ در آفساید بودند و گل باید مردود اعلام میشد.

در دقیقه 84 بازی ویکتور کاسای به اشتباه کارت زرد دوم را به ویدال داد و وی را از بازی اخراج کرد. ویدال به قصد توپ رفته بود و اخراج وی در دقیقه 84 بازی اشتباه بود.

در دقیقه 105 بازی رئال مادرید موفق به زدن گل شد اما این گل آفساید بود و داور به اشتباه گل را پذیرفت.

در دقیقه 110 نیز رئال مادرید موفق به زدن گل شد اما این گل هم آفساید بود و داور به اشتباه گل را پذیرفت.

 

ویدئوی اشتباهات داور بازی رئال مادرید در براببر بایرن مونیخ:

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید