| |

گواردیولا درها را برای تمدید قرارداد با سیتی باز کرد

پپ گواردیولا اظهار داشت که ممکن است بیشتر از مدت قرارداد فعلی خود در منچسترسیتی بماند، حتی اگر این باشگاه از لیگ قهرمانان اروپا محروم باشد.

سرمربی سیتی قراردادش با این تیم تا تابستان 2021 اعتبار دارد ولی بندی در قراردادش دارد که می تواند پایان فصل از این تیم جدا شود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا او ممکن است قرارداد جدیدی را با سیتی امضا کند، این احتمال را رد نکرد، و افزود: مهمترین چیز این است که او در منچستر خوشحال است.

“من نمی دانم چه خواهد شد؛ من می خواهم یک سال دیگر بمانم و بعد از آن بستگی به شرایط دارد.”

وی گفت:

“تا سال 2021 ما پنج سال با هم خواهیم بود و باید ببینیم باشگاه از تمدید قرارداد با من استقبال می کند یا خیر. من با بازیکنان استثنایی کار می کنم و ما مالکان باورنکردنی در اینجا داریم. درک این مسئله دشوار نخواهد بود که چرا من می خواهم سه سال دیگر بمانم، اما در پایان فصل خواهیم دید.

“در حال حاضر من می خواهم در سه ماه آینده متمرکز بمانم، ما باید بازی به بازی را به بهترین شکل ممکن تمام دهیم و پس از آن وقت فکر کردن را خواهیم داشت.”

وی گفت:

“وقتی من به اینجا آمدم، به این دلیل بود که فکر می کردم در یک کار جدید شادتر از مکان قبلی خواهم بود.”

وی گفت:

“نکته مهم این است که من هرگز برای یک ثانیه از تصمیم خود برای آمدن به اینجا یا تمدید قراردادم پشیمان نشدم. فراتر از این، نتایج هستند که شغل ما را تضمین می کند. هیچ مربی استثنا نیست و هر مربی لحظات خوب و بدی دارد. من برای یک لحظه پشیمان نیستم از تصمیمی که با هم گرفتیم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید