هیگواین میلان
| | |

گونزالو هیگواین مصدوم شد، بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در برابر میلان را از دست داد

فوتبال724– طبق گزارش ها، گونزالو هیگواین مهاجم یوونتوس با مصدومیت عضلانی روبرو شده و بازی برگشت مقابل میلان در کوپا ایتالیا را از دست داد.

گازتا دلو اسپرت ادعا کرده که مهاجم بیانکونری باید همچنان منتظر بازگشت به زمین مسابقه باشد، زیرا او آخرین نفر در لیست مصدومان سری آ از زمان از سرگیری تمرینات است.

استراحت طولانی باعث ایجاد نگرانی در بین پزشکان فوتبال شده است و مشکل عضلانی برای هیگواین به دنبال مصدومیت بازیکنان برجسته ای مانند زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان و سرگئی میلینکوویچ-ساویچ هافبک لاتزیو است.

مشکل هیگواین نباید مدتی طولانی او را از بازی ها دور کند، اما این روزنامه ادعا می کند که او قطعاً در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل تیم سابقش میلان قرار نخواهد گرفت.

میلان در اولین دیدار خود در سن سیرو با نتیجه 1-1 به تساوی رسید و در تاریخ 12 ژوئن، دو طرف بعد از سه ماه تعلیق بازی ها در ایتالیا، دوباره در اولین بازی با هم دیدار می کنند.

آینده هیگواین با بیانکونری هنوز نامشخص است، اما طبق گزارش ها مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس به این بازیکن 32 ساله گفته که قبل از پرداختن به آینده خود بر روی پایان فصل جاری با یووه تمرکز کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید