| |

یاپ استام: لیساندرو مارتینز همان مدافعی است که منچستریونایتد نیاز دارد

فوتبال۷۲۴- یاپ استام مدافع اسطوره ای هلند در مورد لیساندرو مارتینز مدافع آژاکس که اخبار زیادی پیرامون پیوستن وی به اریک تن هاخ در منچستریونایتد به گوش می‌رسد صحبت کرد:

من طرفدار او شدم. من فکر می کنم او یک مرد فوق العاده با خلق و خوی خوب و ذهنیت برنده است. برای مربیان، اینها بازیکنان بزرگی هستند که باید با آنها کار کنند. به سختی می توان گفت 50 میلیون یورو ارزش دارد یا خیر. این مقدار پول در فوتبال عادی شده است. به خصوص در انگلستان.

استام در مورد نوع بازی تن هاخ گفت:

می بینید که رویکرد اریک تن هاخ برای تسلط بر مسابقات، کنترل نیمی از زمین حریف است. شما با فضای زیادی در دفاع بازی می کنید و به بازیکنانی نیاز دارید که به اندازه کافی سریع باشند و از پوشش نترسند. مارتینز و مالاسیا قطعا همین هستند.

به نظر استام مارتینز همان مدافعی است که تن هاخ لازم دارد.

فورواردهای سریعی هستند که در ضدحمله بی رحم هستند. برای مدافع تندخو بودن مهم است. مارتینز در پاس دادن بسیار تکنیکی و خلاق است. هر چه تن هاخ چنین بازیکنان بیشتری داشته باشد، تیم بهتر توپ را کنترل می کند و کمتر با ضدحملات روبرو می شود.

 

از آنجایی که لیساندرو با توپ راحت است، می تواند در پست هافبک دفاعی نیز بازی کند. من رد نمی کنم که اریک تن هاخ ممکن است از وی در آنجا استفاده کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید