|

یواخیم لوو می‌گوید درخواستهایی برای مربیگری داشته ولی فعلا تصمیمی برای قبول آن ندارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ یواخیم لوو پس از کناره گیری از تیم ملی آلمان پس از مسابقات قهرمانی اروپا، اکنون در چهار ماه گذشته از زندگی دور از فوتبال لذت برده است.

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، پس از 14 سال هدایت لوو، هدایت آلمان را بر عهده گرفت، اما آینده برنده جام جهانی 2014 چیست؟ او به صراحت گفته بود که تمام تلاش خود را می کند تا پس از خروج آلمان از یورو 2020 مدتی دور از فوتبال لذت ببرد، اما همچنین گفت که به احتمال زیاد پس از مدتی تعطیلی به سرمربیگری بازخواهد گشت.

در مراسم جشن بنیاد ماتیاس گینتر در اوایل این هفته در فرایبورگ، لوو فاش کرد که قبلاً درخواستهای شغلی برای فکر کردن داشته است که برخی از آنها را حتی قبل از پایان یورو دریافت کرده بود (Sport Bild). 🔻

«منطقی است که سؤالاتی وجود دارد و مرتباً تکرار می شوند. برایم واضح بود که در شش ماه اول هیچ کاری انجام نخواهم داد. سال آینده خواهیم دید ،شاید اجازه دادم درخواستهایی عنوان شود و گفتگو کردیم.»

لوو از زمان پایان دوره مربیگری اش در تیم ملی آلمان، حضور چندانی در انظار عمومی نداشته است، اگرچه او قبل از بازی مقدماتی جام جهانی مقابل لیختن اشتاین در ولفسبورگ مورد تجلیل قرار گرفت. علی‌رغم جنجال‌هایی که پیرامون امتناع فدراسیون آلمان برای اخراج لوو پس از جام جهانی 2018 روسیه وجود داشت، این یک خداحافظی هماهنگ با آنچه که مدت طولانی به عنوان سرمربی آلمان بوده است، بود. به نظر می رسید که لوو روحیه بالایی دارد. او گفت 🔻

زمان دوری چیزی بود که نیاز داشتم. در این بین، می توانم خودم را مشغول نگه دارم، که به آرامی سطح خاصی از انگیزه برای فوتبال پیدا می کنم و از آن لذت می برم. بعد از مسابقات خیلی دوست داشتم کمی فاصله داشته باشم

جای خالی در سمت ریاست فدراسیون فوتبال وجود دارد، اما این چیزی است که لوو گفت در حال حاضر علاقه ای به آن ندارد.🔻

«نه، قطعاً نه. من برای آن آماده نیستم، دیگران می توانند آن را بهتر انجام دهند.»

او توضیح داد:🔻

«من کاملاً آماده هستم، پیشنهادات مختلفی وجود دارد. این می تواند به معنای موقعیت مربیگری باشد، یا موقعیتی دفتری یا شاید حتی یک صندلی هیئت مدیره اجرایی یا نظارتی در جایی باشد.همه چیز به جز ریاست فدراسیون، هیچ چیز برای من دور از انتظار نیست.

او بیشتر به خاطر حضور طولانی مدتش در تیم ملی آلمان شناخته شده است، اما پیش از این در سطح باشگاهی در آلمان، اتریش، سوئیس و ترکیه نیز مدیریت کرده است.:

FC Frauenfeld: 1994-95

VfB Stuttgart: 1995-98

Fenerbache: 1998-99

Karlsruher SC: 1999-2000

Adanaspor: 2000-2001

Tirol Innsbruck: 2001-2002

Austria Wien: 2003-2004

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید