|

یورگن کلوپ تمایل به تمدید قرارداد با قرمزها در سال 2024 دارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ هنگامی که به پایان قرارداد فعلی خود در سال 2024 نزدیک می شود ، در مورد اینکه آیا قرارداد خود با قرمزها را تمدید کند یا نه “فکر خواهد کرد” ، اما هنوز رئیس تصمیم گیری نکرده است.

گفته شده است که کلوپ با پایان یافتن شرایط خود در پایان 2023/24 لیورپول را ترک خواهد کرد ، زیرا مربی آلمانی مشتاق نیست که بیش از حد در یک تیم فعالیت کند.

این مساله فاصله زیادی دارد و اگر او تا 57 سالگی بماند ، او تقریباً برای 9 فصل هدایت باشگاه را بر عهده داشته است ، که این طولانی ترین مدیری است که از زمان باب پیزلی لیورپول را هدایت کرده است.

کلوپ که قبلاً عنوان های لیگ قهرمانان و لیگ برتر را به آنفیلد آورده است ، به حق یک افسانه در مرسی ساید قلمداد می شود و اگر او این کار را ادامه دهد ، میراث او بیشتر می شود.

در این مرحله ، درک زندگی بدون کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول دشوار است ، اما زمانی خواهد بود که باشگاه مجبور به ادامه کار شود.

کلوپ مربی قرمزها
یورگن کلوپ چند هفته قبل پیشنهاد تمدید قرارداد لیورپول را رد کرده بود

اینکه آیا این در سال 2024 اتفاق می افتد ، باید مشخص شود ، همانطور که در مصاحبه ای با یوتیوب آلمانی لوری ویسن ، وی اظهار داشت که برای ماندن برای مدت طولانی هنوز تصمیم قطعی نگرفته است.

او گفت :

هنوز چهار سال از قرارداد مانده است و این یک مدت طولانی در فوتبال است و در این مدت می تواند اتفاقات زیادی بیفتد .

همانطور که کلوپ تأکید می کند ، در طول چهار سال اتفاقات زیادی می تواند در فوتبال رخ دهد ، همانطور که او در طول اقامت خود در بوروسیا دورتموند پس از هفت سال ، فهمید به پایان چرخه نزدیک‌شده و تصمیم به جدایی گرفت، این ممکن است با قرمزها هم اتفاق بیوفتد

پیش بینی نمی شود که قرمزها تا سال 2024 چگونه پیش می‌روند ، اما با توجه به موفقیت های اخیر ، به نظر می رسد که این باشگاه همچنان در مسیر صعودی قرار دارد.

کلوپ بارها در مورد تحسین خود از سر الکس فرگوسن صحبت کرده است ، اما همچنین این که “قدرت مالی” فوتبال خاندانی را تضمین می کند که مشابه تکرار تیم های بزرگ لیورپول و منچستر یونایتد باشد.

اگر هر مدیری نتواند ، کلوپ می تواند با شخصیت و نگاهش به توسعه ، او را به عنوان یک چهره عالی برای یک پروژه بلند مدت تبدیل کند.‌‌

اگرچه ممکن است آخرین اظهار نظرهای او بیشتر از حد انتظار باشد ،ولی هنوز هم احتمال دارد که زمان حضور وی در مرسی ساید به طور طبیعی در سال 2024 پایان یابد ، لیورپول امیدوار است که او تجدید نظر کند و مدت حضور خود را بیش از چهار سال آینده تضمین کند.‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید