کلوپ فن دایک
| | | | |

یورگن کلوپ : لیورپول مثل همسری که شوهرش در زندان است منتظر فن دایک خواهند ماند

فوتبال724– یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تأیید کرد که ویرجیل فن دایک مدافع هلندی “پس از مصدومیت در دیدار لیگ برتر با اورتون” مدتی از بازی ها دور خواهد بود.

سرمربی آلمانی روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مورد مصدومیت کلوپ گفت:

این همیشه یکسان است، بازیکنان دوست دارند که در حال خودشان باشند و در لحظات اول با مصدومیت کنار بیایند. من در این کار به اندازه کافی بوده ام تا بدانم. من خودم مصدوم شدم، اگر درست بگویم دقیقاً همان مصدومیت را داشتم و آن وقت نیست که شما خیلی خوش صحبت باشید.

همه چیز شروع خواهد شد اما ما در تماس هستیم، البته، در تماس هستیم. ما برای او و در کنار او هستیم، او این را می داند و مانند همسری که وقتی شوهر در زندان است منتظر او خواهیم ماند و در عین حال تمام کارهایی که می توانیم انجام دهیم را برای او آسان می کنیم.

پیش از دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آژاکس در روز چهارشنبه، از کلوپ همچنین پرسیده شد که چه زمانی جراحی فن دایک انجام می شود، وی پاسخ داد:

همه کارها برنامه ریزی نشده است.

چند چیز روشن است، بنابراین او اکنون مدتی بیرون از ترکیب خواهد بود، این واضح است. صادقانه بگویم نمی خواهیم هیچ بازه زمانی تعیین کنیم، زیرا هر بازیکن متفاوت است و هر فرد متفاوت است و این بازه های زمانی ممکن برای بازیکن x و y و z تفاوت داشته باشد. ویرجیل ویرجیل است و ما نمی خواهیم هیچ بازه زمانی تعیین کنیم، اما او مدت زمان زیادی از حضور در بازی خارج خواهد شد و وضعیت همین است.

این همان چیزی است که ما می دانیم از آنجایی که من انتظار داشتم روز شنبه بلافاصله بعد از بازی، بخصوص وقتی برخورد را دیدم. اولین بار آن را فقط از روی نیمکت دیدم و وقتی آن را دیدم کاملاً متوجه شدم که او مدت طولانی بیرون باشد.

بنابراین ما اکنون در این لحظه به شدت با او احساس همدردی می کنیم زیرا اکثر ما در وضعیت مشابهی قرار داشته ایم و می دانیم که این شرایط کاملاً بد است. شما باید از پس آن برآیید و ویرجیل 100 درصد از پس آن برمی آید و امروز اگر می خواهید بدانید اولین روز بهبودی است.

ما هم اکنون در مسیر درست پیش می رویم و این درست است و بقیه فوتبال و زندگی است، مثل همیشه یک چالش، بنابراین ببینید چه چیزی می گیرید و سپس بهترین استفاده را می کنید و این همان کاری است که اکنون انجام می دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید