لیورپول حقوق
| | | | |

یورگن کلوپ : لیورپول پول خرید ورنر و هاورتس را ندارد، در پرداخت حقوق هم مشکل داریم

فوتبال724– یورگن کلوپ توضیح می دهد که چرا لیورپول از رقابت برای جذب تیمو ورنر خارج شد. کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید با پرداخت هزینه های بالاتر از 50 میلیون پوند برای خرید‌های جدید در پرداخت حقوق برای بازیکنان فعلی مشکل ایجاد می‌شود.

قرمزهای آنفیلد مدتها در تلاش برای جذب تیمو ورنر بودند، این بازیکن نیز ابراز تمایل کرده بود که به لیورپول بپیوندد.

با توجه به پاندمی کورناویروس، لیورپول حدود 200 میلیون پوند ضرر می‌کند. درآمد حاصل از فروش بلیط برای تیمها از بین رفته است، و همچنین حذف لیورپول در لیگ‌ قهرمانان باعث از دست دادن پاداشهای آن می‌شود.

این عدم اطمینان باعث شده است که لیورپول سیاست خود را در بازار نقل و انتقالات ارزیابی کنند. آنها فقط برای یک‌ خرید می‌توانند 50 میلیون پوند هزینه کنند و تصمیم گرفته‌اند این هزینه را برای بازیکنی مطمئن‌تر انجام دهند.

حتی با کسر حقوق به دلیل این بحران به وجود آمده، لیورپول به دلیل هزینه‌های نوسازی و ساخت زمین‌های تمرین در‌پرداخت حقوق ممکن است با مشکل روبرو شود.

کلوپ در مصاحبه ای با اسکای آلمان از ورنر و کای هاورتس صحبت کرد. این بازیکنان مدتی با لیورپول در ارتباط بوده اما موقعیت این باشگاه در واقعیت و رویارویی با وضعیت اقتصادی خاص فعلی، علت اصلی در تصمیم گیری‌ ها خواهد بود.

کلوپ به اسکای آلمان گفت:

تعداد زیادی بازیکن خوب در این سیاره وجود دارد. تیمو ورنر بازیکن خوبی است، کای هاورتس هم بازیکن خوبی است.

زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری قطعی نیست. شش یا هفت هفته پیش، ما نمی دانستیم که آیا امسال می توانیم دوباره بازی کنیم. اگر نیمه دوم فصل را بازی نکرده بودیم، فکر می کردیم، “خوب، کی واقعا می توانید دوباره فوتبال بازی کنید؟” و اکنون بازیها قرار است شروع شود.

ما طوری عمل می کنیم که گویی همه چیز از قبل حل شده است. اما حل نشده است. ما داریم از فرصتی کوچک برای دوباره بازی کردن استفاده می‌کنیم. همه چیر لحظه‌ای شده است و باید لحظه ای که اتفاق می افتد ببینیم چه می‌شود. اکنون نمی توانیم وانمود کنیم که همه چیز خوب خواهد بود.

وی در مورد وضعیت مالی لیورپول و پرداخت حقوق ها ادامه داد:

همه نوع شایعات در انگلیس در مورد اینکه منچستریونایتد چه کسی را انتخاب می کند، یا چلسی وجود دارد.

در حال حاضر جمع ما خیلی آرام است [ لیورپول]. اگر بخواهید موقعیت را جدی بگیرید و این شغل را بصورت معمول اداره کنید و به درآمد خود نیز وابسته باشید، نمی‌توانید درآمد مشخصی در‌نظر بگیرید، به خصوص به دلیل این که نمی دانیم کی می توانیم دوباره با حضور تماشاگران بازی ها را برگزار کنیم.

در حال حاضر، همه باشگاه ها در حال ضرر مالی هنگفت هستند. بدون تماشاگر، مجبوریم وجه بلیط های فروخته شده فصل را بازگردانیم و احتمالاً سال آینده هیچ کدام را نمی فروشیم. حداقل شاید برای 10 یا 15 بازی اول فصل بعد اینگونه است. مناطق VIP آماده استفاده نیستند و بلیط ها فروخته نمی شوند. این تأثیر زیادی بر سایر شرکای مالی و اسپانسرها خواهد گذاشت و همه چیز متفاوت است.

بحث ما این است که چگونه می‌توانیم با بازیکنان در مورد چیزهایی مانند قبول کسر از دستمزد صحبت کنیم و از طرف دیگر یک بازیکن با قیمت 50-60 میلیون پوند را جذب کنیم؟!

در میان عدم قطعیت درآمدهای مالی، موضع لیورپول درست است. توجیه عمل هزینه قابل توجه برای خرید بازیکن درکنار موضوع کسر حقوق برای کاهش هزینه‌های باشگاه عملی نیست و‌ می‌تواند تنش ایجاد کند.

این همان حرکت و دانشی است که باشگاه را هماهنگ و متحد می کند، همانطور که آنها از زمان ورود کلوپ ساختار پرداخت حقوق‌ها و پاداشها کاملا تغییر کرده است و اصلاح شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید