| | | | |

یورگن کلوپ و فرانک لمپارد از بازیکن دشمن قدیم حمایت کردند

به گزارش فوتبال۷۲۴ بعد از کمپین حمایتی بزرگ مارکوس رشفورد مهاجم تیم منچستریونایتد مربیان بزرگی در لیگ از او تقدیر کردند. در این میان سرمربی جوان تیم ‌چلسی فرانک لمپارد و همچنین یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول به حمایت و تشویق هم رده خود در تیم شیاطین سرخ و رشفورد پرداختند.

لمپارد درباره رشفورد گفت:

دیدن بازیکنان جوان با شخصیت، با انگیزه، که با شور و شوق درمورد اهمیت اطرافشان صحبت می کنند بسیار عالی است. من بخاطر آن کاملاً از او ممنونم. اکنون در لیگ برتر، گروهی از بازیکنان عالی حضور دارند.

مهم نیست در چه سنی و چه تیمی بازی می کنند. این فوق العاده بود و او شایسته قدردانی است.

فرانک لمپارد همچنین گفت که او فشاری را که بر روی سولسشائر وارد شده درک می کند:

من رابطه خوبی با او دارم. وقتی در برابر آنها بازی می کنیم، بسیار استقبال می کنیم، دست می دهیم و بهترینها را برای همدیگر آرزو می کنیم – و فکر می کنم هر دو این را صمیمانه درک می کنیم.

من مایکل کریک را خیلی خوب می شناسم، بنابراین واقعاً رابطه خوبی با او دارم.

هر مربی لیگ برتر مشکلات خاص خود را دارد، داستان خودش را دارد. بنابراین، من بین خودم و اوله خط نمی کشم. او ترکیب خودش را دارد و من تیم خودم.

من مشکلات مربوط به مدیریت و اندازه باشگاههایی را که مدیریت می کنیم درک می کنم و برای او احترام کامل قائلم.

کلوپ:

من مطمئن نیستم که می توانم کلمات بهتری از آنچه افراد باهوش تر گفته اند پیدا کنم، اما آنچه مارکوس در اینجا شروع کرده کاملاً باورنکردنی است، بسیار شیرین است. و با تمام رقابت های باشگاه ها، در این لحظات ما، به عنوان فوتبالیست و به عنوان مردم، همیشه متحد هستیم. پسری که در شرایط سخت بزرگ شده و از استعدادی سرشار از احساس برخوردار است، بدیهی است که هرگز هنگام انجام این کار ریشه خود را فراموش نکرده است. اینکه او در این شرایط مجبور به انجام این کار است کمی سخت است، اما این عالی است. امیدوارم مادرش واقعاً به او افتخار کند. من او را نمی شناسم، اما حتی من به او افتخار می کنم. و او در یونایتد بازی می کند که این کار را سخت می کند! اما بله، این نشان می دهد که فوتبال در چنین لحظاتی می تواند واقعاً عالی باشد و نشان می دهد که این یک موضوع واقعاً جدی است، به همین دلیل همه رقابت ها را کنار می گذارند و به چیزهای بزرگ زندگی فکر می کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید