یوونتوس تخت پیگرد دادگاه مالی : گزارش‌ کاملِ اتهامات مدیران یوونتوس در سند سازی مالی

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از La Gazzetta dello Sport آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس، پاول ندود، معاون رئیس و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق، که اکنون در تاتنهام هاتسپور فعالیت دارد، به دلیل انهام سند سازی مالی و جابجایی 50 میلیون یورویی در پرونده سود سرمایه تحت بازجویی قرار دارند.

در این مورد بیشتر بخوانید🔻

گزارش کامل از جنجال جدید در نقض قوانین سری‌آ : از بارسلونا و سیتی تا یوونتوس

این روزنامه گزارش می دهد که Guardia di Finanza امروز برای جمع آوری اطلاعات و جمع آوری تمام اسناد لازم به دفتر یوونتوس وارد شد.حسابهای مالی یوونتوس در رابطه با فصل های بین 2018 و 2021 تحت بررسی است.
پس از تحقیقات CONSOB و COVISOC در مورد پرونده های سود سرمایه در سری A، پرونده ای توسط دفتر دادستان عمومی تورین باز شد.

دادستان فدرال نقل و انتقالات مشکوک سری آ را بررسی می کند

این گزارش ادعا می‌کند که جابه‌جایی 50 میلیون یورویی انجام شده است و این روزنامه ادعا می‌کند که شش نفر در یوونتوس به دلیل حساب‌سازی و حسابداری نادرست تحت بازجویی هستند، از جمله رئیس آندره آ آنیلی.

دادستان عمومی تورین پس از آغاز بازرسی در ژوئیه گذشته و پس از گزارشی که دادستان فدرال را وادار به تحقیق کرده بود، پرونده ای را باز کرد.

گازتا دلو اسپورت گزارش می دهد که لازم است برخی از پرونده های مربوط به عملیات سود سرمایه را بررسی کند، به ویژه موردی که مربوط به تبادل باشگاه های یوونتوس و بارسلونا برای میرالم پیانیچ و آرتور ملو در سال 2020 است.

در حال حاضر، یوونتوس نیز تحت تحقیقات قرار دارد و گزارش شده است که این شامل جابجایی های حدود 50 میلیون یورویی است.
علاوه بر آنیلی، این روزنامه ادعا می کند که پاول ندود، معاون رئیس و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق، که در حال حاضر در تاتنهام هاتسپر هستند، مظنونان دیگر هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید