کنته
| | | | |

کنته: اینتر در سطح یوونتوس نیست

آنتونیو کونته معتقد است که تا قبل از گل "بازی متعادل" بود، اما اعتراف می کند که اینتر هنوز فاصله ای طولانی با یوونتوس دارد. "تفاوت این است که ما دو بازی برابر آنها را از دست دادیم."

نراتزوری برای بازگشت به کورس قهرمانی به پیروزی احتیاج داشت، اما اکنون 9 امتیاز از صدرنشین، یووه، و هشت امتیاز از تیم دوم، لاتزیو، عقب مانده است. البته با یک بازی عقب افتاده که باید مقابل سامپدوریا انجام شود.

کونته به اسکای ایتالیا گفت:

“این بازی تا قبل از گل اول بسیار متعادل بود و ما نیمه دوم را خیلی بهتر از آنها شروع کرده بودیم، اما گل رمزی همه چیز را تغییر داد، مهمتر از همه از نظر روانی.”

“این اعتماد به نفس آنها را افزایش داده و به ما ضربه زد، بنابراین ما نتوانستیم از این وضعیت خلاص شویم.”

وی گفت:

“تفاوت بین ما و یوونتوس، بدون احتساب بازی با سامپدوریا، شش امتیاز است. یعنی اختلاف ما دو شکست ما در سن سیرو و اینجا در برابر یووه است.”

وی گفت:

“ما سعی کردیم در کورس رقابت بمانیم، اما باید از شکست درس بگیریم و از آن استفاده کنیم تا از نظر شخصیت، کیفیت و قدرت رشد کنیم. این باید به ما کمک کند تا رشد کنیم و بفهمیم که چقدر عقب هستیم.”

وی گفت:

“مطمئناً نباید ما را آزرده خاطر کند، زیرا می دانستیم فاصله بین ما وجود دارد و امتیازات هر دو دیدار در برابر آنها را از دست دادیم. نتایج به وضوح صحبت می کنند، آنها دو برد و ما صفر امتیاز کسب کردیم.”

“اگر می خواهیم در بالاترین سطح رقابت کنیم، باید از نظر شخصیت رشد کنیم. این در مورد ویژگی ها نیز هست ، زیرا بازیکنانی وجود دارند که از نظر شخصیتی قوی تر هستند و دیگران کمتر از این. همه ما باید بهتر عمل کنیم و مصمم تر باشیم.”

وی گفت:

“ما در مورد تیم یوونتوس صحبت می کنیم که 8 سال است که هر فصل قوی تر می شود و بازیکنان با کیفیت تر و با تجربه تری به ترکیبش اضافه می کند.”

وی گفت:

“این پروژه فقط هفت ماه پیش آغاز شده است و ما در تلاش هستیم بهترین تلاش خود را از نظر ترکیب تیم انجام دهیم، اما نمی توانیم با طرفی که هشت سال در فوتبال ایتالیا حاکم بوده، خودمان مقایسه کنیم. ما در اینجا این بازی ها را انجام می دهیم و به اهدافی می پردازیم که از فصول گذشته بالاتر است.”

وی افزود:

“ما باید سال به سال پروژه را به صورت آجری روی آجر بسازیم تا به سطح تجربه، کیفیت و شخصیتی که یوونتوس دارد برسیم. من سایر رقبا را خیلی دور از یووه می بینم.”

قرار بود این دیدار هفته گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع کروناویروس به تعویق افتاد و در نهایت پشت درهای بسته برگزار شد، به این معنی که کونته به ورزشگاه خالی یوونتوس بازگشت.

اکنون تماس هایی از طرف انجمن بازیکنان و وزیر ورزش وجود دارد که فصل سری آ را از هفته آینده به حالت تعلیق درآورد.

“همه ما خانواده داریم، به طور طبیعی نگرانی هایی وجود دارد. دشوار است که وانمود کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد. مقابله با برخی از شرایط دشوار است، زیرا ما می توانیم صدای خود را بلند کنیم، اما این یک وضعیت ویژه است.”

وی گفت:

“همه ما انسان هستیم، عزیزانی داریم و امیدوارم در نهایت تصمیماتی گرفته شود که از همه محافظت شود، بدون اینکه تمایز قائل شود. مقامات تصمیم گیری می کنند، ما فقط می توانیم پیشنهادات آنها را بپذیریم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید