| |

گازیدیس: همه رویاها نیاز به تعهد، تلاش و صبر دارند

ایوان گزیدیس، مدیرعامل میلان می گوید "صبر" لازم است تا این باشگاه به شکوه سابق خود بازگردد. "همه رویاها نیاز به تعهد، تلاش و صبر دارند."

ایوان گازیدیس مصاحبه ای طولانی با گازتهدرباره روسونری انجام دادع که یک فصل پرتلاطم را سپری می کنند.

“دو روح در میلان؟ این درست نیست. فقط یک دیدگاه مشترک وجود دارد. ”

“داشتن یک میلان مدرن، که در بالاترین سطح در فوتبال ایتالیا و اروپا به رقابت بپردازد و در آینده در یکی از بزرگترین استادیوم های جهان بازی کند، با یک فلسفه روشن برای دستیابی به موفقیت در زمین.”

میلان در این فصل به لیگ اروپا صعود کرد، اما به دلیل مقررات فیرپلی مالی، از این رقابتها انصراف داد؛ و این یکی از مسائلی است که گازیدیس می گوید این باشگاه باید با آن روبرو شود.

“میلان یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است، اما همه ما می دانیم که در چند سال گذشته کارها دشوار بوده است.”

“باشگاه ضررهای هنگفتی داشته است. از زمانی که باشگاه به دست الیوت سپرده شده، ما یکی از باشگاه هایی هستیم که بیشترین سرمایه گذاری را در جهان انجام داده ایم.”

“اما ما باید مراقب باشیم ، قوانین فیرپلی مالی وجود دارد، و به ویژه این روزها، ما می بینیم که این یک مسئله جدی است. مرزهایی برای انجام آن مشخص است.”

“ما هرگز نمی خواهیم از رقابت های اروپائی محروم شویم. چالش های پیش روی ما برای بازگشت به بالا بسیار زیاد است. ما می دانیم که باید آن را قدم به قدم انجام دهیم، حتی با اشتباهات اجتناب ناپذیر در طول مسیر.”

“هیچ رویائی ناممکن نیست، اما همه رویاها نیاز به تعهد، تلاش و صبر دارند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید