تاخیر در برگزاری المپیک 2020 توکیو
| | | | | |

المپیک 2020 توکیو به تعویق خواهد افتاد

همه گیری جهانی کرونا ویروس در نهایت به المپیک 2020 در توکیو رسیده است، زیرا عصر امروز IOC اعلام کرد که آنها “برنامه ریزی سناریویی” را پیش می برند، که می تواند “تغییراتی را در تاریخ شروع” بازیهای المپیک را ایجاد کند.

این مسابقات قرار است از 24 ژوئیه آغاز شود، اما این همه گیری در سراسر دنیا ادامه دارد و بعید است که تا آن زمان به طور کامل برطرف شود.

انتظار می رفت که آنها تعویق المپیک را اعلام کنند، اما در عوض برای اولین بار از امکان احتمال تاخیر در بازی ها سخن گفتند.

هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک امروز اعلام کرد که برای محافظت از سلامت همه افراد درگیر و مشارکت در مهار COVID-19، اعلام کرد که IOC برنامه ریزی سناریوی تاخیر در برگزاری بازی های المپیک توکیو 2020 را انجام خواهد داد.

این سناریوها مربوط به اصلاح برنامه های عملیاتی موجود برای برگزاری بازی ها از تاریخ 24 ژوئیه 2020 و همچنین تغییر تاریخ شروع بازی ها است.

وی گفت:

“این تاخیر باعث می شود تا شاهد پیشرفت بهتر در تغییر و تحول در وضعیت سلامت در سراسر جهان و ژاپن باشیم. این به عنوان پایه ای برای بهترین تصمیم به نفع ورزشکاران و هر کس دیگری درگیر خواهد بود.”

وی گفت:

“از یک طرف، پیشرفت های چشمگیری در ژاپن وجود دارد که مردم با استقبال گرم از شعله المپیک استقبال می کنند. این می تواند اعتماد IOC را به میزبان های ژاپنی تقویت کند که IOC می تواند با محدودیت های خاصی در زمینه ایمنی، بازی های المپیک را در این کشور برگزار کند، ضمن اینکه به اصل خود در جهت حفظ سلامت همه افراد درگیر احترام می گذارد.”

وی گفت:

“از طرف دیگر، افزایش چشمگیر موارد ابتلای جدید COVID-19 در کشورهای مختلف در قاره های مختلف وجود دارد. این باعث شد که EB به این نتیجه برسد که IOC باید امکان تاخیر در برگزاری را در برنامه ریزی سناریو خود داشته باشد.”

گزارش شده است که ایده اولیه تاخیر در برگزاری تا نوامبر 2020 است، اما قبل از تصمیم گیری یک دوره چهار هفته ای برای بحث و بررسی وجود دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید