| | | |

مصاحبه هانسی فلیک پیش از بازی برابر چلسی در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ هانس دیتر فلیک سرمربی تیم بایرن‌ مونیخ در آستانه دیدار این تیم در شنبه آینده مقابل چلسی در‌ ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا، مصاحبه مفصلی را با نشریه اسپورت وان انجام داده است.

آیا شما به فینال در لیسبون فکر میکنید؟

ما کاملاً روی چلسی متمرکز هستیم و هیچ کس در مورد لیسبون صحبت نمی کند. ما می دانیم که . دیدار رفت یک مزیت خوب به ما می دهد، اما باید بازی دوم را انجام داد. چلسی ریتمی داشته است و طی چند هفته گذشته ما فاقد آن هستیم و بازی نکرده ایم.

فلیک درباره وضعیت تیم گفت:

تیم من چلسی را دست کم نمی گیرد. برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی، به قدرت خودمان اعتماد داریم. ما می خواهیم بازی را برنده شویم.

آیا فشاری درباره اینکه چگونه می توانید لیگ‌ قهرمانان‌ اروپا را کسب کنید احساس می کنید؟

من در این باره فکر نمی کنم. هدف ما این است که در صورت رسیدن به آنجا بتوانیم این مسابقات را با موفقیت انجام دهیم. خیلی زود است که فکر خود را درباره چگونگی جشن گرفتن قهرمانی هدر دهیم.

سرمربی بایرن هم‌چنان درباره آینده پاسخی ندارد:

ما الان بازی برگشت مقابل چلسی را داریم. من هم در نشریات می خوانم كه ما یكی از تیمهای مرحله بعد هستیم. اما وقتی این مسابقات آغاز شود، تیم های زیادی با كیفیت عظیم وجود خواهند داشت كه همیشه به فرم تیم در آن روز بستگی دارد.

او در مورد انتقال تیمو ورنر به چلسی گفت:

تیمو بازیکن بسیار جالبی است، او گل می زند و پاس گل می دهد. مطمئناً او در چلسی هم همین کار را خواهد کرد.

چه اتفاقی می افتد اگر کای هاورتس هم اکنون به چلسی بپیوندد؟

زندگی ادامه دارد!

آیا دوست دارید هاورتس را در تیم خود داشته باشید؟

این موضوع الان نیست، بنابراین من در مورد آن فکر نمی کنم.

تاکتیک شما چیست؟

ما می خواهیم فوتبال با مالکیت بالا و جذاب بازی کنیم. مهمترین چیز این است که ما خودمان را به عنوان تیم ببینیم و همه می دانند چه کاری باید انجام دهند. هر بازیکن باید درگیر شود و بتواند به هم تیمی خود در زمین اعتماد کند. این برای ما بسیار مهم است.

ترکیب شما برای فردا چیست؟

مانوئل نویر جایگاه منظمی دارد. هیچ چیز در این مورد تغییر نخواهد کرد و این نیز در مورد من خوب است. اما اگر کسی پنج بازی پشت سر هم انجام ندهد، شما باید به عنوان مربی واکنش نشان دهید. اگر ما را تماشا کنید می بینید در واقع تغییر کمی داشته‌ایم.

وضعیت مصدومان چیست؟

ما چند مصدومیت داشتیم، نتیجه خوبی داشتیم و تیم خوب کار می کرد. دلیل کمی برای ایجاد تغییر وجود دارد.

آیا لروی سانه درترکیب ثابت است یا آیا اصل عملکرد برای او اعمال می شود؟

این نیز در مورد او صدق می کند.

تیاگو آخرین بازی های خود را برای بایرن انجام می دهد. آیا این روزها انگیزه خاصی در او میبینید که بتوانید سه گانه را بدست آورید؟

من با هر بازیکنی این احساس را دارم. بعد از دو قهرمانی، همه واقعاً انگیزه دارند تا در چند هفته آینده همه چیز را برای لیگ‌ قهرمانان بگذارند.

آیا از اینکه تیاگو می خواهد منتقل شود ناراحت هستید؟

من می توانم درک کنم وقتی بازیکن در مورد انتقال فکر می کند. تیاگو برای بارسلونا در اسپانیا و برای بایرن بازی کرده، اگر او بخواهد اکنون در لیگ برتر بازی کند، من کاملا درک می کنم.
رفتن او ناراحت کننده خواهد بود زیرا تیاگو به ما یك امتیاز اضافی می دهد. به همین دلیل من به عنوان یك مربی می خواهم او را برای چند سال آینده در تیم داشته باشم، اما این زندگی ادامه دارد.

در صورت رفتن چگونه می توان تیاگو را جایگزین کرد؟

من در مورد برنامه ریزی تیم با حسن صالح حمیدزیچ و کارکنانش صحبت می کنم. ما در تماس نزدیک هستیم. در حال حاضر تمرکز فقط روی لیگ قهرمانان است. بنابراین به همین دلیل نمی خواهم چیزی بگویم.

آیا دوست دارید اوضاع دیوید آلابا خیلی زود روشن شود؟

نه، در حال حاضر اینطور نیست. همه ما می توانیم خیلی خوب با اوضاع کنار بیاییم، و دیوید هنوز یک سال قرارداد دارد. همه ما می خواهیم دیوید تمدید کند و مطمئناً امیدوارم که او تمدید کند.
دیوید برای من بسیار مهم است زیرا ما به کیفیت بسیار بالای او احتیاج داریم. او واقعاً در چند ماه گذشته خیلی خوب بوده و دفاع را رهبری کرده است. مهم این است که ما بازیکنانی داشته باشیم که تیم را شکل می دهند و دستورالعمل ها و دستورات مشخص می دهند.
دیوید در یک دهه گذشته سال های بسیار خوبی را به عنوان یک دفاع چپ داشته است و اکنون 28 ساله است. او از این نظر کیفیت را کسب کرده است. او در بازی سازی بسیار خوب است و همچنین توپ را خوب حفظ می‌کند. بازی ما رو به جلو است و پاس های خوبی را در بازی ارسال می کند.

آیا بواتنگ و آلابا در حال حاضر بهترین دفاع آخرهای بایرن هستند؟

وقتی آنها با هم بازی می كنند بله، من الان آنها را بهتر می‌دانم. آنها طی چند ماه گذشته بسیار خوب هماهنگ شده اند و از نظر ظاهری برتر هستند. این مهم است. هر دو اعتماد به نفس ما را جلب کرده اند.

وضعیت دیگر مدافعان چطور است؟

هدف ما بازگرداندن لوكاس هرناندز و نیكلاس زوله است. هر دو در حال حاضر بسیار خوب تمرین می کنند.

اگر بازیکنی مثل هرناندز روی نیمکت بنشیند، حتی اگر او رکورددار انتقال بوندسلیگا باشد، بازهم روی نیمکت می رود؟

نه. بازیکن هیچ ارتباطی با هزینه هایی که برای خرید او شده است ندارد. این همچنین تضمین نمی کند که شما به طور خودکار یک جایگاه منظم در ترکیب داشته باشید. عملکرد همیشه در اینجا اولویت است.

درباره کوتینیو چطور ؟

من در حال حاضر فیلیپ را از نظر بدنی بسیار خوبی می بینم. او از نظر جسمی دارای تناسب خوبی است و در این حالت می تواند کیفیت خود را به عنوان یک فوتبالیست حتی بهتر به نمایش بگذارد. البته من امیدوارم در صورت امکان که او بتواند در چند بازی بعدی کیفیت خود را نشان دهد.

نظراتان درباره مصاحبه مولر درباره گواردیولا چیست؟

من این را خواندم و خوشحال شدم. حتی بیشتر درباره اینکه توماس در مورد هم تیمی هایش چگونه صحبت می کند. این مهمتر از ستایش من است. این به من نشان می دهد که قدردانی زیادی در تیم دارم. ترجیح میدهم تعریف را به کادر مربیگری من منتقل کنند.
این یک تأیید برای کارهایی است که ما انجام می دهیم. در پایان، من مسئول کارها هستم. اما کادر مربیگری من خیلی خوب از من حمایت می کنند و هر روز به من کمک می کنند تا بتوانم روی موارد اساسی تمرکز کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید