املی اسمیت رووی
| | |

اسمیت رووی در راه هادرزفیلد – تیمهای میانه جدول لیگ برتر به دنبال ستارگان تیم جوانان آرسنال

دنی کولی می گوید که او امیل اسمیت رووی ، جوان آرسنال را برای فصل آینده قرضی می خواهد.

به گزارش فوتبال۷۲۴ دنی کولی به بی بی سی رادیو لیدز گفته است که او می خواهد امیلی اسمیت رووی مهاجم آرسنال را امسال دوباره به طور قرضی به خدمت بگیرد.

اسمیت‌رووی 19 ساله در رده جوانان آرسنال بازی می‌کند. و در 12 بازی برای تپچی‌ها سه گل به ثمر رسانده است. او برای نیم فصل دوم رقابت های 2018-19 به لایپزیگ پیوست، اما فقط سه بازی به او رسید.

این نوجوان در نیمه اول این فصل شش بار برای آرسنال بازی کرد، قبل از این که تصمیم پیوستن به هادرزفیلد بگیرد.علیرغم اینکه فقط 15 بازی قبل از پیوستن به هادرزفیلد بازی کرده بود، کولی مرتباً از او استفاده کرده است.
در واقع، ملی‌پوش زیر ۲۰سال انگلیس در زمینه ملی یک بار گلزنی کرده؛ و در هشت دیدار خارج از خانه هادرزفیلد سه گل خلق کرده است. کاولی در پاسخ به این سؤال که آیا او بعد از تابستان هم می‌خواهد گفت:

بله ، ما او را دوست داریم. اما ما به آرسنال احترام می گذاریم. آنها آنچه را که تصور می کنند مسیر درست برای او است، انتخاب می کنند. “

بهترین راه اسمیت-رووی در هادرزفیلد است.
نوجوان انگلیسی از پتانسیل و جاه طلبی بسیار زیادی برخوردار است و برای بازی در بالاترین سطح ممکن ناامید نخواهد شد. اما بهترین چیز برای اسمیت-رووی در این مرحله از زندگی حرفه ای او، ثابت بازی کردن در ترکیب اصلی تیم است.

مسابقات قهرمانی لیگ بسیار رقابتی است و بازیکنانی که در رده دوم باشگاه هستند بهتر است از قراردادهای قرضی استفاده کنند. آنها می‌توانند در تیمی دیگر به صورت قرضی از بازی در لیگ برتر تجربه کسب کنند. میسون مونت، هری ویلسون، تامی آبراهام و فیکایو تاموری نمونه‌های معروف این روش هستند.

یک سال دیگر در هادرزفیلد راه مناسبی برای پیشرفت اسمیت‌رووی خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید