|

مصاحبه آنچلوتی قبل از دیدار رئال‌مادرید و شاختار در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار روز چهارشنبه رئال مادرید و شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا با خبرنگاران صحبت کرد.

 

آنجلوتی درباره تیم گفت:

“ترکیب کاملاً خوب است. ما خوب کار کرده ایم. تیم بازی را خیلی خوب می شناسد. ما 15 روز پیش با آنها روبرو شدیم. ما یک استراتژی خوب برای تلاش برای پیروزی اجرا می کنیم. من فکر می کنم روز مسابقه مهمی است. مرحله گروهی و پیروزی در آن معنای زیادی خواهد داشت.”

آیا با مهمترین بازی تا اینجای این فصل روبرو هستید؟ آنجلوتی

“این یک بازی بسیار مهم است. بردن آن یا از دست دادن آن تغییرات زیادی در جدول ایجاد می کند. از دست دادن آن به معنای این است که باید در دو بازی بعدی پیروز شویم. آینده تیم ما را پیچیده می کند. و برد در آن ما را به مرحله مقدماتی نزدیک تر می کند. ما این را می دانیم. تیم می خواهد نتیجه بگیرد. از نظر ذهنی در این نوع بازی ها ما نباید شکست بخوریم.»

آیا هازارد می تواند از نظر ذهنی به خاطر بازی نکردن خود خلاص شود؟ آنجلوتی

من فکر نمی کنم. آنها در حال حاضر بازی نمی کنند.”

نظر شما در مورد روبرتو دی زربی (سرمربی شاختار) چیست؟ آنجلوتی

 

“او مربی ای است که ایده بسیار روشنی از کارهایی که تیمش باید انجام دهد دارد. هویت تیم هایش کاملاً مشخص است. او بسیار جوان است، فکر می کنم در حرفه خود موفق خواهد بود زیرا ایده بسیار زیبایی از او دارد.”

 

آنچلوتی درباره گریت بیل:

بیل به رئال مادرید متعهد است

چرا دفاع کناری در دفاع و مهمتر از همه در حمله مهم هستند؟ آنجلوتی ؛

مدافعان کناری مانند بقیه بازیکنان مهمی هستند. هر کدام ویژگی‌های خود را دارند و ما باید از ویژگی‌هایی که آنها دارند لذت ببریم. همچنین از آنچه در مقابل خود دارید. اگر وینیسیوس را دارید، برای فشار دادن به جلو نیازی به یک مدافع کناری ندارید، اما با کسی مثل آسنسیو شما به یک وینگر نیاز دارید که برای داشتن فضای بیشتر در زمین، فشار وارد کند. و همچنین باید وضعیت تیم مقابل را در نظر بگیرید. من مدافعان کناری کاملی دارم که می توانند حمله کنند و با وضوح دفاع کنند.»

بیل که دو ماه است مصدوم شده بود از سوی ولز دعوت شد. به نظر می رسد گاهی او بازیکن ولزی است که با رئال مادرید تمرین می کند. آیا فکر می کنید او به رئال مادرید متعهد است؟ آنجلوتی”

 

بازیکن به تیم متعهد است. وضعیت او کاملاً مشخص است. او مصدومیت قابل توجهی داشته است، او به زمان ریکاوری نیاز دارد. او می تواند قبل از رایو تمرین کند. تیم ملی او را صدا می زند زیرا به او نیاز دارد. آنجا باید ارزیابی کنند که آیا او به او نیاز دارد یا خیر. می تواند بازی کند یا نه، بله، بازیکن به طور کامل بهبود یافته است، ما خوشحالیم که او برای تیم ملی بازی می کند، زیرا اگر دقایقی جمع کند می تواند با شرایط بهتری بازگردد.

رودریگو چطور؟ آیا نگران آسیب دیدگی هستید؟ آنجلوتی

 

رودریگو ناراحتی کوچکی داشت. او برای امروز در دسترس نخواهد بود. این مشکل کوچکی است، او پس از تعطیلات ملی در دسترس خواهد بود. مصدومیت یک مشکل فوتبالی است، یک مشکل تقویمی. ما باید این را مدیریت کنیم. در حال حاضر به جز مشکل زانوی والورده، مشکل زیادی نداریم. اوضاع خیلی خوبه “

شما در برنابئو نتایج خوبی کسب نکرده اید. چرا برای مادرید در خانه و حتی بیشتر از آن در لیگ قهرمانان اروپا سخت بوده است؟ آنجلوتی

 

“فکر می‌کنم ما خیلی خوب شروع کرده‌ایم. ما در حال ارزیابی هستیم. حداقل باید به خلق موقعیت‌ها ادامه دهیم، سعی کنیم فوتبالی سریع، عمودی و با کیفیت را به نمایش بگذاریم. فکر می‌کنم این مسئله خیلی زود حل خواهد شد.”

چه چیزی از آسنسیو می خواهید و چه چیزی باید به شما بدهد؟انجلوتی :

 

من از آسنسیو می‌خواهم که از سبک بازی خودش لذت ببرد. او با پای چپش شوت فوق‌العاده‌ای دارد و ما باید از آن لذت ببریم، هم از توانایی شوت‌زنی و هم از توانایی پاس او.»

یوویچ هنوز شروع نکرده است. برنامه شما با او چیست؟آنجلوتی :

“فکر می‌کنم یوویچ خوب است، از حضور او در اینجا خوشحالم. سعی می‌کنم تا جایی که ممکن است به او محبت کنم. او بازیکنی است که به عنوان یک مهاجم دوستش دارم. او این را می‌داند. او بهترین مهاجم جهان را پیش روی خود دارد. که بنزما است. او باید ایمان داشته باشد که شانس خود را به دست خواهد آورد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید