| |

مصاحبه ادین ترزیچ سرمربی بوروسیادورتموند قبل از رویارویی با یونیون‌برلین

به گزارش فوتبال۷۲۴ سومین بازی خانگی بوروسیادورتموند طی هشت روز عصر چهارشنبه انجام می‌شود. پس از بازی با منچسترسیتی و وردربرمن ، در سی امین هفته مسابقه بوندسلیگا برابر یونیون‌برلین میزبان خواهد بود

این احتمال وجود دارد که جیدون سانچو بعد از شروع تمرین تیمی در روز دوشنبه ، دوباره در مقابل یونیون در ترکیب قرار گیرد.

مربی تیم ادین ترزیچ گفت🔻

“این بسیار خوب به نظر می رسید.” تهرینات نهایی بعد از ظهر سه شنبه و چهارشنبه صبح نشان می دهند که آیا تعداد بازیکن کافی برای تیم در روز مسابقه وجود دارد یا خیر.

“سانچو پر از انگیزه است ، او واقعاً می خواهد دوباره بازی کند. در چند بازی بعدی خواهیم دید که مدت بازی او چه مدت خواهد بود. “اما ما نمی خواهیم ریسک کنیم ، البته او باید در این فصل بیشتر به ما کمک کند.” توماس دلانی هنوز بزای بازی یونیون در دسترس نخواهد بود. احتمالا او روز پنجشنبه به تمرین تیم بازگردد.

دورتموند اخیراً دو برد پیاپی بوندسلیگا را جشن گرفت (3: 2 در اشتوتگارت ، 4: 1 برابر برمن) و با شکست ولفسبورگ و فرانکفورت اختلاف را با تیم چهارم به چهار امتیاز کاهش داد. شوارتزگلب از چهار بازی گذشته هفت امتیاز کسب کرده است ، هرچند تیم هر بار عقب مانده است.

 

ترزیچ گفت

“این یک ذهنیت خوب را نشان می دهد. با این وجود ، البته ما چنین چیزی را نمی خواهیم . یونیون تیمی است که در 15 دقیقه اول کمترین گل را دریافت کرده و بیشترین گل را در همین مدت به ثمر رسانده است. “ما باید فوراً مراقب خود باشیم. اما ما همیشه آنقدر قوی هستیم که بتوانیم برگردیم. “

میهمانان دورتموند در این فصل فقط 6 بار شکست خورده اند .آنها اخیراً برابر اشتوتگارت پیروز شده اند و در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار دارند.

ترزیچ گفت🔻

“آنها یک فصل خارق العاده را بازی می کنند.” “با اورس فیشر شما مربی ای دارید که بیشترین بهره را از تیم می برد. شکست دادن شما خیلی سخت است. نه تنها چنین احساسی داشتیم ، بلکه سایر باشگاه های بوندس لیگا را نیز همین احساس را دارند. این یک مبارزه سخت خواهد بود. دورتموند بازی رفت را در برلین 1: 2 از دست داد. “یونیون برلین نباید فقط به حد استاندارد برسد. مدافعان کناری خطرات زیادی را ایجاد می کنند. مهار فعالیت های آنها کلیدی برای بازی فردا خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید