تونالی میلان
| | | |

میلان سه بازیکن خود را برای خرید ساندرو تونالی قربانی خواهد کرد

طبق گزارش ها، میلان آماده است تا سه محصول آکادمی جوانان خود را قربانی کند تا بتواند ساندرو تونالی هافبک 50 میلیون یورویی برشا را برای فصل آینده به دست آورد.

تونالی مورد توجه باشگاه های برتر اروپا از جمله یوونتوس، اینتر، منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و رئال مادرید قرار گرفته است. این هافبک جوان ایتالیایی اعتراف کرده که همیشه هوادار میلان بوده است، بنابراین روسونری امیدوار است با یک پیشنهاد پیچیده، دست بالا را در نقل و انتقال وی بدست آورد.

طبق گفته کالپیومرکاتو، آنها سه نفر از بازیکنان تیم جوانان را که برشا به آنها علاقمند است را به عنوان بخشی از قرارداد به باشگاه آبی پوش پیشنهاد خواهند داد. یکی از این سه بازیکن مدافع این تیم متئو گابیا است که در چند هفته گذشته اخیر لیگ سری آ، جلوتر از متئو موساکیوی با تجربه در ترکیب تیم قرار گرفت.

دروازه بان تیم زیر 21 سال ایتالیا الساندرو پلیتزاری که در حال حاضر بضورت قرضی در سری بی برای لیورنو بازی می کند دیگر بازیکن است.

توماسو پوبگا محصول جوان دیگری از آکادمی میلان است که در این معامله گنجانده خواهد شد. این هافبک 20 ساله در این فصل به صورت قرضی در سری بی برای پوردنون بازی می کند و تا کنون آمار چهار گل و سه پاس گل را داشته است.

نوشته‌های مشابه