واندا: “ایکاردی اوراق طلاق را امضا کرد، اما ما با هم برمی گردیم”

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نظر می رسد جدیدترین حاشیه مائورو ایکاردی به پایان رسیده است، زیرا همسر و نماینده او واندا نارا بیانیه ای را منتشر کردند که تأیید می کند اوراق طلاق را امضا کرده اند، اما اکنون “دوباره آزادانه یکدیگر را انتخاب کرده اند.”

مهاجم پاری سن ژرمن زمانی با واندا ملاقات کرد که با همسر آن زمان ماکسی لوپز هم تیمی بود، زیرا هر دو در سمپدوریا مهاجم بودند.

از آن زمان، رابطه عاشقانه آنها در رسانه ها و توسط خودشان از طریق رسانه های اجتماعی پخش شد، بنابراین طلاق آنها تفاوتی نداشت، و همین امر در مورد آشتی آنها نیز صدق می کند.

مشخص نیست که این بازگشت با هم چه معنایی خواهد داشت، یا چقدر طول خواهد کشید، اما طلاق و نیاز ایکاردی به استخدام یک ایجنت جدید به ناچار چشم انداز او را برای بازگشت به سری آ برای یوونتوس افزایش می دهد.

ایکاردی همه را در اینستاگرام از جمله همسرش آنفالو کرده بود، اما امروز واندا نارا پیام جدیدی منتشر کرد که نشان می دهد آنها بحران را پشت سر گذاشته اند.

او نوشت: 🔻

 

«عکس‌هایی که در ماه‌های اخیر بارگذاری کرده‌ام نشان می‌دهد که چقدر خوب بودیم و چقدر خوشحال بودیم.
از اتفاقی که افتاد خیلی آسیب دیدم. هر روز از مائورو درخواست طلاق می کردم. وقتی فهمید دیگه راه برگشتی نیست، به من گفت که نمی‌توانیم این‌طور ادامه دهیم، اگر جدایی تنها راه پایان دادن به این همه درد است، پس باید این کار را انجام دهیم.
ما پیش وکیل رفتیم. مائورو در دو روز تمام شرایط را پذیرفت و ما توافقنامه را امضا کردیم. روز بعد او برایم نامه ای نوشت که تا به حال هیچ کس به من ننوشته بود:

ایکاردی در نامه نوشته بود 🔻

 

“من همه چیز را به تو دادم و تو همه چیز داری، امیدوارم بتوانی خوشحال باشی زیرا این باعث خوشحالی من می شود.”

واندا ایماردی در ادامه گفت 🔻

با داشتن همه چیز، اگر با او نباشم چیزی ندارم. مطمئنم این لحظه بدی که می گذرانیم ما را به عنوان یک زوج و خانواده تقویت خواهد کرد.
مهم این است که هر دوی ما این آزادی را داشتیم که به تاریخ 8 ساله خود پایان دهیم، اما با روح خسته از گریه، دوباره آزادانه یکدیگر را انتخاب کردیم. مائورو ایکاردی دوستت دارم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید