| |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی چلسی با منچسترسیتی هفته۲۲ لیگ‌برتر انگلیس

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم چلسی و منچسترسیتی در هفته ۲۲ لیگ برتر انگلیس فردا ساعت ۱۶ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت.توماس توخل قبل از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

توماس توخل در مورد اخبار تیم:🔻

“هیچ خبری نیست که خبر خوبی باشد. تروو از ترکیب خارج می شود، ریس جیمز بیرون از ترکیب است، بن چیلول بیرون است. ما یک تست مثبت کووید جدید با آندریاس کریستنسن داریم تا او هم از ترکیب خارج شود.”

توماس توخل درباره لوفتوس‌چیک 🔻

 

“اگر به این فصل نگاه کنید، او [روبن لوفتوس چیک] زمان زیادی برای بازی دارد. او باید برای بازی های زیادی در اینجا بجنگد. این اتفاق پشت درهای بسته برای بازگرداندن بازیکنان رخ می دهد. ما آنها را به صورت قرضی برای یک فصل کامل می فرستیم.”

توماس توخل درباره کندی 🔻

“کندی بازگشته است. این فرصت بزرگی است که تاثیر خود را در این تیم بگذارد. البته ما نمی توانیم بگوییم که کندی راه حل است.”

توماس توخل درباره منچسترسیتی:🔻

“شاید، چه کسی می‌داند [شکست آنها به امیدهای قهرمانی پایان می‌دهد]. بزرگترین تفاوت این است که آنها با مصدومیت و کووید بهتر برخورد کردند. شاید بدشانسی باشد، هر چه باشد، اما آنها آسیب‌دیدگی کمتری برای بازیکنان کلیدی دارند.و درگیر بیماری کووید مانند ما نیستند. این تفاوت بزرگی است. ما چند تساوی داشتیم که غیرضروری بود. اگر تیم کامل داشته باشید، جو خاصی برای فشار ایجاد می کنید. آنها معیار هستند، آنها بهترین تیم انگلیس در حال حاضر هستند. چیزی است که ما باید واقع بینانه بپذیریم. آنها بسیار قوی، ثابت هستند و در بالاترین سطح عمل می کنند.”

توماس توخل درباره لغو بازیها 🔻

“به شدت امیدوارم که اینطور نباشد ، در غیر این صورت بسیار عصبانی خواهم شد. ما هر کاری انجام می‌دهیم تا بازی‌ها اتفاق بیفتد. ما ساخته شده‌ایم که بازی کنیم. فقط می توان امیدوار بود که قوانین برای همه باشد.”

 

توماس توچل در مورد منچستر سیتی:🔻

 

“آنها در سطحی از ثبات، کیفیت هستند و حتی در زمان نزدیک شدن هم نتیجه می گیرند. آنها بسیار قوی هستند، بازی سختی خواهد بود.”

توماس توخل درباره پپ گواردیولا: 🔻

 

“برای من، بله [او معیار است]. به سابقه او نگاه کنید.

 

توماس توخل درباره اختلاف سطح با سیتی 🔻

“آنها بین خود و دیگران فاصله انداختند، نه در ماه گذشته، بلکه در طول سال‌ها. من هرگز از گفتن این موضوع خجالتی نبودم. ما سعی می‌کنیم آن را متوقف کنیم، آنقدر اعتماد به نفس داشتیم که بگوییم تلاش خواهیم کرد. می‌خواهم خیلی واضح بگویم، من از بازیکنانی که فردا با آنها سفر می کنیم کاملا راضی خواهم بود. ما با اعتقاد واقعی به بهترین شکل برنامه ریزی خواهیم کرد، فشار می آوریم، کمک می کنیم و حمایت می کنیم. وقتی همه در دسترس باشند تیم متفاوت است. این باعث ایجاد انرژی، جو و اگر می‌خواهید رقابت کنید، سطح اضافی می‌شود. بهانه‌ای نیست، توضیح این است که ما خودمان را کجا خواهیم دید.به مدت 90 دقیقه، شما می توانید هر کاری انجام دهید.اگر شجاع باشید، کمی خوش شانس باشید ،مشکلی پیش نمیآید.”

 

توماس توخل در مورد شکست مقابل منچسترسیتی در اوایل این فصل:🔻

 

“رویکرد من بیش از حد منفعل بود. درسی که آموختم این است که آنها خیلی تهاجمی بودند. ما راه حلی برای فرار نداشتیم.”ما به کاری که انجام می دهیم، به بازیکنانمان، به ذهنیت باشگاهمان که می توانیم آن را انجام دهیم، اعتماد داریم. ما یک تیم قوی داریم، به کاری که انجام می دهیم اعتقاد داریم. ما آنجا خواهیم بود.”
“با هر بازیکنی که برمی گردد تجربه و گزینه های جایگزین و باور به دست می آوریم. از بیرون چنین احساسی نمی شود. آنها [سیلوا و کانته] با یک جلسه تمرین به گروه ملحق شدند – این یک مشکل است.

 

توماس توخل درباره رسیدن به صدر جدول 🔻

“ما باید بیش از حد عمل کنیم تا سیتی را بگیریم و در صدر کنار سیتی باشیم. برای عملکرد بیش از حد، به همه نیاز دارید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید