|

اولیور ژیرو و‌ چلسی بر سر دوراهی

ژیرو‌ منتظر است که بعد از عدم‌موفقیتش ،تاتنهام نیم نگاهی به او داشته باشد

به گزارش فوتبال۷۲۴ ،به نقل از مرکادو ژیرو بسیار نزدیک به اینتر بود،الیویه ژیرو هنوز منتظر است. به دلیل عدم بازی در چلسی ، مهاجم فرانسوی علاقه خاصی به ویژه به تاتنهام دارا است. اما اسپرز دو روز قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات ، فعلاً پیشنهاد مشخصی ارائه نداده است.

این پرونده ای است که برخی از هواداران تیم فرانسه بلکه برخی از اعضای کارمندان ابیهای لندن را نیز نگران کرده است. اولیویه ژیرو بعد از پنجره نقل و انتقالات تابستانی کجا بازی خواهد کرد؟ او اولویت تهاجمی آنتونیو کونته بود و اینتر به چلسی خبر داد که آماده است با پرداخت6.5 میلیون یورو،مطابق مبلغ درخواست شده توسط باشگاه انگلیسی مطابقت داشته باشد. اما تیم سری آ هرگز پیشنهاد مشخصی نداد.
علاقه هست اما هیچ پیشنهاد مشخصی از تاتنهام
که باعث علاقه مند شدن چلسی شود دیده نشد. از آن زمان ، چندین باشگاه در مورد قهرمان جهان سوالاتی پرسیده‌اند. این بازیکن رتبه خوبی را در صحنه بازیهای اروپایی به ویژه در انگلیس حفظ می کند.
تاتنهام نیز در چند ساعت گذشته ابراز علاقه کرده است اما باشگاه ژوزه مورینیو هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نداده است. چلسی هم حرفی برای گفتن دارد. ما باید ببینیم که آیا آبیهای لندنی موافقت می کنند که فرانسوی آنها چند ساعت قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات انها را ترک کند یا خیر.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید