بواتنگ بایرن‌مونیخ
| | | |

بواتنگ در بایرن‌مونیخ می ماند، باواریایی ها در مرکز خط دفاعی تغییری ندارند

فوتبال724– بواتنگ با وجود ماه ها حدس و گمان در مورد نقل ‌و‌ انتقالات، از ماندن در بایرن‌مونیخ خوشحال است. به نظر می رسد مدافع آلمانی همچنان در کنار صدرنشین بوندس لیگا باقی بماند، زیرا مربی بایرن، هانسی فلیک از او احساس رضایت دارد.

شایعاتی پیرامون خروج این بازیکن از آلیانز آرنا در ابن روزها به گوش می‌رسد. آرسنال و چلسی در بین باشگاه های مقصد احتمالی نام برده می‌شوند. وی در زمان حضور نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن خارج از ترکیب بود، اما او تنها یک بازی بوندسلیگا را در سال 2020 از دست داده است، که آنهم به دلیل کارت زرد بوده است.

بواتنگ در مورد بایرن‌مونیخ به Welt am Sonntag گفت:

قبل از هانسي فليك، من در حال فكر كردن به آينده خود بودم. در حال حاضر احساس خوبی دارم و می توانم تصور کنم که در آلیانز خواهم ماند. تمرکز من کاملاً روی بایرن و فصل جاری است.

من به اعتماد مربی و تیم او نیاز دارم، و من دوباره آن را بدست آورده‌ام. من حتی قبل از حضور هانسی فلیک، خوب و سخت تمرین می کردم. اما اجازه بازی نداشتم و هرگز فرصتی برای ورود به ترکیب تیم نداشتم. این برای هر بازیکنی دشوار است.

هانسي فيك از همان ابتدا به من گفت كه او برای من برنامه ريزي كرده و از ويژگي هاي من قدردان است. اکنون من واقعاً دوباره از فوتبال لذت می برم.

بواتنگ همچنین می گوید که فکر نمی کند عادلانه باشد که مردم به دستمزد فوتبالیست ها در هنگام بحران کروناویروس توجه کنند.

او می گوید بازیکنان تنها افراد پردرآمد جامعه نیستند. و این تصویر پر زرق و برق برای تمام فوتبالیست ها درست نیست. او همچنین می‌گوید بازیکنان بایرن باید در طول بحران حاضر به کاهش حقوق باشند، حتی اگر بوندس لیگا از سر گرفته شده باشد.

وی درباره کاهش حقوق گفت:

این بستگی به این دارد که پول در کجا خرج شود. به طور کلی، من فکر می کنم این کار ممکن است.

من فکر نمی کنم که مردم باید انگشت خود را به سمت فوتبالیست های حرفه ای بگیرند. همه باید در این مواقع کمی فروتن باشند.

عکسی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است لزوماً چیزی در مورد زندگی بازیکن نمی گوید. فقط به این دلیل که یک فوتبالیست پول خرج می کند، به معنای این نیست که او هیچ چیز اهدا نمی کند، یا اینکه متکبر است.

به عنوان مثال، کریستیانو رونالدو عکس هایی از جت های خصوصی ارسال می کند، اما به میلیون ها نفر نیز کمک می کند. سایر بازیکنان چیزهایی مانند این ارسال نمی کنند، اما به همین ترتیب زندگی می کنند. همه افراد سبک زندگی خود را دارند و می توانند برای خودشان تصمیم بگیرند. من فکر می کنم درست نیست که این را به همه تعمیم دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید