| | | |

آرسنال قبل از پایان فصل با اوبامیانگ دور میز مذاکره خواهد نشست

آرتتا قصد دارد تحت هر شرایطی کاپیتان را در تیم نگه دارد. باشگاه شکستگی مچ پای راست لوکاس توریرا را تایید کرد.
با به پایان رسیدن این فصل از لیگ برتر انگلیس تنها یک سال از قرارداد این بازیکن با توپچی های لندن باقی خواهد ماند

آرسنال قبل از پایان فصل به مذاکره با اوبامیانگ خواهد پرداخت تا آینده این بازیکن را مورد بررسی قرار دهد. آرتتا تایید کرد که باید تحت هر شرایطی این مهاجم گابنی را در تیم حفظ کنیم.
قرارداد این مهاجم در تابستان سال 2021 به پایان می‌رسد و برای باشگاه تصور تیم بدون حضور اوبامیانگ دشوار است. بازیکنی که توانسته است در96 حضور خود در آرسنال، 61 گل به ثمر برساند. آرتتا که هفته گذشته اذعان داشت لیگ قهرمانان اروپا فاکتوری بسیار مهم و تعیین کننده برای هر یک از بازیکنانش است، خواستار آغاز هرچه زودتر مذاکرات با اوبامیانگ است تا از پیشامدهای احتمالی جلوگیری شود.

آرتتا می‌گوید:

“قطعا باید این کار(مذاکره با اوبامیانگ) قبل از پایان فصل صورت گیرد. در این صورت ما متوجه اهداف او خواهیم شد و او نیز به مقاصد باشگاه پی خواهد برد.”

همچنین مربی توپچی های لندن می‌گوید که پیش‌بینی جایگاهمان در جدول لیگ برتر انگلیس در فصل آینده دشوار است اما چیزی که الان بیانش برای من آسان است این است که من میخواهم اوبامیانگ تحت هر شرایطی در تیم بماند.

آرتتا در مورد شرایط لوکاس توریرا نیز نگران است. این بازیکن در جریان مسابقات جام حذفی مقابل پورتسموث دچار شکستگی از ناحیه مچ پای راست شد و این بازیکن برای معاینات دقیق تر، روز جمعه نزد یک متخصص خواهد رفت.

آرسنال روز شنبه به مصاف وستهم می‌رود و امیدوار است در این مسابقه پیروز شود تا شاید این اتفاق منجر به بهبود وضع روحی تیم شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید